Міжнародні бренди vs вітчизняні виробники. Чиїм продуктам надають перевагу українці

Український споживач схильний купувати продукти у вітчизняних виробників© Reuters
Гроші 12 травня, 13:44 4623 2
Додати до обраного
Більшість купує продукти харчування місцевого виробництва.

Український споживач схильний купувати продукти у вітчизняних виробників, а товари непродуктових категорій – у міжнародних. Про це свідчить дослідження про споживчі переваги компанії Nielsen.

Читайте також: Продуктова розвідка. М'ясо у "ДНР" продають за 180 грн, а рибу в Криму - за 112 грн

Згідно з ним, більшість українців купують продукти харчування місцевого виробництва в таких категоріях, як цукерки/шоколад (53%), морозиво (68%), печиво (63%), соки (58%), вода (61%), фрукти (76%), овочі (79%) і м'ясо (82%). Молоко і йогурти українці обирають також локального виробництва (84% і 59% відповідно). При цьому 60% українських споживачів схиляються до купівлі чаю і кави міжнародних брендів.

Що стосується алкоголю, то тут смаки розділилися майже навпіл: 30% українських споживачів купують алкоголь українського виробництва, а 27% - від міжнародного виробника. Ще для 21% країна походження бренду не має значення.

При цьому кожен другий український споживач вибирає товари міжнародних брендів в таких категоріях як зубна паста (61%), шампуні/кондиціонери (60%), косметика (58%), дезодоранти (60%), засоби для прання (54%). При виборі освіжувача повітря і мила для рук і тіла третина українців не зважають на місце виробництва товару (34% і 33%, відповідно).

Більшість українських споживачів купують товари міжнародних брендів техніки: так, 79% віддають перевагу продукції зарубіжних виробників мобільних телефонів, 81% - ПК і ноутбуків, 77% - телевізорів і 60% - відеообладнання. Кожен другий українець вважає за краще купувати автомобілі міжнародного бренду.

Читайте також: Майже 40% зароблених грошей українці витрачають на продукти

Вибираючи одяг і взуття, українці також більше обирають міжнародні бренди (51%). Ще для 31% українців місце виробництва предмета одягу або пари взуття не відіграє ролі.

При відповіді на запитання "Які товари міжнародних брендів Ви активно шукайте/купуєте онлайн?" багато українських споживачів вказали на такі непродуктові категорії як мобільні телефони (59%), ПК і ноутбуки (57%), телевізори (34%), та косметика і засоби по догляду за собою (21%). Що примітно, 31% українських споживачів шукає або замовляє товари локального виробництва онлайн в продуктах харчування і напоях (наприклад, замовлення піци або суші).

бренди

Нагадаємо, експерти спрогнозували зростання цін на гречану крупу. Її вартість збільшиться на 25 відсотків і нова ціна буде триматися аж до нового врожаю. Подешевшати можуть тільки сезонні овочі та фрукти.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / А.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 12 травня, 13:44 4623 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
Вибір редакції