Мультимедійність - основна відмінна риса каналу ділових новин UBR

Гроші 31 серпня, 2011, 13:47 1779
Додати до обраного
30 серпня офіційно оформлені зміни у складі засновників каналу ділових новин "UBR" ("Український Бізнес Ресурс"). Взяти фінансову участь у подальшому розвитку каналу вирішила кіпрська компанія "Multimedia Ltd".

Колектив каналу UBR зумів за короткий період часу, практично за два роки, не тільки зробити UBR провідним виробником бізнес-контенту, але й викликати цікавість до результатів своєї діяльності, перетворивши канал в привабливий і перспективний вид бізнесу.

Секрет успіху, вважають у керівництві UBR, бере свій початок у філософії каналу - давати можливість бізнес-аудиторії отримувати корисну ділову інформацію в зручному форматі, в зручному місці і зручний час.

Ідею про активне використання в спілкуванні з глядачем сучасних досягнень інформаційних технологій каналу підказали соціологічні дослідження. Згідно з ними, представники бізнесу постійно потребують ділової інформації, але, в силу своєї зайнятості, максимальний час, який вони можуть виділити на її відстеження - це не більше 10 хвилин на годину.

Виходячи з цього, форма подачі відеоматеріалу на телеканалі придбала найбільш оптимальний формат - Breaking Business News, що дозволяє глядачеві бути в центрі подій в кожен момент часу, а інформаційні тематичні блоки своєю тривалістю не перевищували 5 хвилин.

Наступним кроком розвитку цього напрямку стало створення мультимедійності ресурсу - об'єднання можливостей ТБ та Інтернету. Для зручності телеглядачів, які побачивши в ефірі певні сюжети, потім бажали отримати більш детальну інформацію, був призначений портал UBR.UA. Зібрані в одному місці відео, текст, аудіо, графіки, таблиці, інформери сприяли більш глибокому сприйняттю інформації цільовою аудиторією ресурсу.

Продовжуючи розширювати пошук своєї цільової аудиторії, канал звернув увагу на досягнення мобільного зв'язку. UBR, як новинний додаток, присутній тепер в iPhone, iPad і Nokia.

В iPhone версії можна стежити за новинами по категоріях, читати аналітичні статті та переглядати вбудоване відео. Для iPad створена розширена версія, що включає сервіси "АЗС", "Індекси ринків", "Думки експертів". За допомогою цих розширень можна легко відслідковувати актуальні курси валют, крос-курси і фондові індекси, а також вартості бензину на різних АЗС по всіх областях України. Спільно з компанією Nokia було запущено мобільний додаток UBRnews, що дало можливість користувачам телефонів Nokia отримувати оперативну ділову інформацію з порталу UBR.

Цінуючи кожну хвилину свого глядача, UBR потурбувався, щоб його відеоновини були присутні на екранах у багатьох спортивних центрах, готелях, ресторанах і в київському метро.

Важливим є також те, що мовлення каналу ведеться 24 години на добу, а його продукція на 95 відсотків - власного виробництва. Вже сьогодні канал має більше 20 корпунктів у великих містах країни. Підраховано, що в день журналісти UBR генерують і доносять глядачеві близько 200 текстових і 70 відеоновин, 20 відсотків з яких становлять повідомлення з регіонів.

Всі ці складові UBR знайшли своє відображення в показниках панелі GfK, яка стала відстежувати діяльність каналу з листопада 2010 року.

Михайло Іртлач, директор з маркетингу Комунікаційної групи ESG, в яку входить UBR:

"Ми прийняли рішення брати участь в дослідженнях GfK, бо самі були зацікавлені в отриманні об'єктивної картини свого становища на ринку. Панель чуйно реагує на всі зміни в нашій діяльності, поява нових продуктів, розширення простору мовлення. Наприклад, за 7 останніх місяців роботи каналу охоплення чоловічої аудиторії, віку 20-55 років, вирісло на 67%, а середній час перегляду збільшився на 50%. Виходить, ділова інформація та зручна форма її подачі досить затребувані в регіонах і, більше того, попит на це практично не задоволений.

Крім того, збільшення присутності телеканалу в регіональних кабельних мережах, а сьогодні нас можуть дивитися вже в більш ніж 6 мільйонах домогосподарств в 130 містах України, також продемонструвало нам сплеск глядацької активності.

Таким чином, панель GfK допомогла нам чітко сформулювати стратегічну мету UBR - стати у всіх регіонах Україні провідним телеканалом з новинним, діловим форматом мовлення на основі використання широких можливостей мультимедійності".

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 31 серпня, 2011, 13:47 1779
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції