На рекламу Євро-2012 виділили 15 мільйонів гривень

Рекламна кампанія передбачає розташування інформації про чемпіонат і в закордонних ЗМІ. Проте почнуть її після того, як визначаться міста-господарі Євро-2012.

Держкомтелерадіо отримав 15 мільйонів гривень на забезпечення інформаційної підтримки підготовки України до Євро-2012 у ЗМІ, в тому числі закордонних.

Про це повідомив міністр сім'ї, молоді і спорту Юрій Павленко.

Відповідаючи на питання, коли ж почнеться реклама України як господаря Євро-2012 у закордонних ЗМІ, міністр зауважив, що це неможливо поки не буде "чіткого рішення УЄФА про приймаючі міста в обох країнах".

"Як тільки будуть названі міста поіменно – будуть визначені усі стадіони, готелі, інфраструктура в системі Євро-2012. Реклама країни буде пов’язана з пооб’єктною презентацією, через інфраструктуру розміщення, а також з історією приймаючих міст", - зазначив Павленко.

"Відповідальним за це питання визначено Державний комітет телебачення та радіомовлення. У його розпорядженні 15 млн гривень на забезпечення інформаційної підтримки підготовки України до Євро-2012 у засобах масової інформації, в тому числі закордонних", - повідомив міністр.

Нагадаємо, у квітні президент УЄФА Мішель Платіні вирушить у поїздку Польщею та Україною, аби особисто пересвідчитися в тому, як іде підготовка до Євро-2012.

Читайте також:

Назви київських вулиць писатимуть англійською

УЄФА не буде відбирати в України Євро-2012

До Євро-2012 у Києві збудують будинки на воді

Харків - кращий серед міст України в підготовці до Євро-2012

 

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: