Нафтопереробники добилися розслідування щодо імпорту в Україну

Нафтопереробники добилися розслідування імпорту в Україну
Гроші 19 січня, 2011, 11:26 1673
Додати до обраного
Мита на ввезення до України імпортних нафтопродуктів можуть бути введені на рівні 130 євро за тонну бензину і 80 євро за тонну дизельного палива.

Міністерство економіки почало спеціальне розслідування щодо імпорту в Україну нафтопродуктів.

Про це заявив голова департаменту нафтової, газової та нафтопереробної промисловості Міненерго Костянтин Бородін, пише газета "Коммерсант-Украина".

"Керівники шести НПЗ звернулися з листом до міністра енергетики та вугільної промисловості Юрія Бойка з проханням ввести антидемпінгові мита на нафтопродукти. Ми підтримали цю позицію та ініціювали розслідування", - повідомив він.

У Мінекономіки уточнили, що розслідування розпочато в понеділок і триватиме півтора місяця.

Мита можуть бути введені на рівні 130 євро за тонну бензину і 80 євро за тонну дизельного палива.

За 2011 рік імпорт нафтопродуктів в Україні зріс з 3,8 до 4,5 млн. тонн, повідомили в Міненерго, що склало близько половини обсягу ринку.

При цьому 68% імпорту займало паливо з країн Митного союзу (Білорусь, Казахстан і Росія).

На думку Бородіна, причиною цього стали податкові преференції імпортерам від урядів цих країн.

"На сьогодні при постачанні сирої нафти з РФ в Україні ставка експортного мита становить порядку 303 доларів. При цьому до Білорусі і Казахстану нафта поставляється без мита, а експорт нафтопродуктів з Росії обкладається митом всього в 216 доларів за тонну. Це ставить наші підприємства у неконкурентні умови", - зазначив він.

Як повідомлялося, раніше один з нафтопереробників - виконавчий директор компанії "ТНК-ВР" Фелікс Луньов заявив, що без власних нафтопереробних заводів, які незабаром можуть зникнути, Україна втратить енергетичну незалежність.

"В Україні - шість НПЗ, чотири з яких нині по суті стоять. Заводи працюють на третину своїх можливостей. Загалом українські НПЗ - старі і не модернізовані. Останній з побудованих - Лисичанський, який належить "ТНК-BP", йому 35 років. Ми вклали в його модернізацію 500 млн. доларів за 10 років тільки для того, щоб вийти на виробництво бензину Євро-4. А вийти на Євро-5 - це ще 200-300 млн. доларів", - підкреслив Луньов.

Читайте також:

Українська нафтопереробка може зникнути

Україна відклала перехід на якісний бензин

Росія вичерпала половину запасів своєї нафти

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами КоммерсантЪ-Україна / І.О.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 19 січня, 2011, 11:26 1673
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції