Найдорожчим у світі брендом став Google

Найдорожчим у світі брендом став Google
Гроші 22 березня, 2011, 11:43 2545 1
Додати до обраного
Складено рейтинг найдорожчих у світі брендів 2011 року.

Британська компанія Brand Finance склала рейтинг найдорожчих у світі брендів. Першу позицію цього рейтингу у 2011 році зайняв Google з показником вартості 44,3 млрд доларів. Таким чином Microsoft (42,8 млрд доларів) піднявся з торішньої п'ятої стрічки на другу.

Компанія Coca-Cola вперше вибула з першої десятки 500 провідних світових брендів, втративши у вартості 9 млрд дол. і опустившись з третьої сходинки на шістнадцяту.

Як зазначається, такі зміни відбулися на тлі змін моделі споживчої поведінки у західних країнах, де перевага надається більш здоровим негазованим напоям.

У першій десятці рейтингу представлені переважно американські компанії, єдиним винятком є ​​британський Vodafone, що розташувався на п'ятому місці, - найдорожчий телекомунікаційний бренд у світі, оцінюваний у 30,67 млрд дол. У минулому році, крім Vodafone, американське домінування в першій десятці розбавляли також британський банк HSBC, який в цьому році з'їхав з 8 на 11 сходинку, і японський виробник автомобілів Toyota (перемістився з 10 на 14 позицію).

Як зазначають експерти Brand Finance, всього американські компанії займають 13 місць в першій двадцятці і 26 - в цілому в рейтингу.

Британська нафтова компанія BP після аварії на платформі в Мексиканській затоці втратила приблизно 3,4 млрд дол. від вартості бренду і впала з 52-го місця на 104-е.

Натомість ІТ компанія Apple піднялася з 19-ого на восьме місце з результатом 29,5 млрд дол. Успіху виробника планшетів iPad сприяв ефективний дизайн, лояльні клієнти і грамотний маркетинг.

Минулорічний лідер рейтингу, мережа супермаркетів Wal-Mart, перемістилася на третю сходинку, вартість бренду скоротилася до 36,22 млрд дол. проти 41,37 млрд дол. роком раніше.

Найбільше зниження за вартістю бренду - мінус 9,9 млрд дол. - продемонструвала компанія Nokia, один з провідних виробників мобільних телефонів і телекомунікаційного устаткування. Головною причиною падіння Nokia стали труднощі на ринку смартфонів на тлі успіху Apple, проте співпраця з Microsoft може зміцнити її позиції.

За словами виконавчого директора Brand Finance Девіда Хея, в глобальному рейтингу п'ять із десяти лідерів - технологічні компанії, що підтверджує важливість впровадження технологічних інновацій для безперервного розвитку бренду.

Новачком рейтингу 2011 року стала соціальна мережа Facebook, розмістившись на 285-му рядку з показником вартості бренду у 3,7 млрд дол.

Читайте також:

Google дозволив виключати з пошуку непотрібні сайти

Nokia і Microsoft почнуть співпрацювати

Прибуток Microsoft перевищив 6,5 мільярдів доларів

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Корреспондент / МС
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 22 березня, 2011, 11:43 2545 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції