Німецька залізниця може зупинитися

Залізничники почали з попереджувальних страйків на пунктах технічної підготовки складів. Але й це спричинило проблеми.© Deutsche Welle
Гроші 2 липня, 2007, 13:40 869
Додати до обраного
Німецькі залізничники погрожують паралізувати всю залізничну мережу Німеччини, якщо керівництво Deutsche Bahn не виконає вимогу збільшити зарплату.


Німецькі залізничники погрожують паралізувати всю залізничну мережу Німеччини, якщо керівництво концерну Deutsche Bahn не виконає їхню вимогу про збільшення зарплати. Про таке рішення заявили лідери двох основних профспілок Transnet і GDBA в ефірі телеканалів новин.

Почавши в понеділок з попереджувальних страйків на пунктах технічної підготовки складів у Франкфурті-на-Майні Мюнхені, Ерфурті й Дортмунді, профспілки мають намір у наступні дні розширювати ступінь " охоплення страйками" залізничної мережі країни та попереджають пасажирів про "майбутні незручності".

Як повідомляють німецькі телеканали новин, перші страйки почалися вдосвіта й в основному завершилися до 08.00 за місцевим часом (10.00 мськ), але вже встигли викликати затримки та збої в русі потягів через їхній "несвоєчасний вихід на лінію".

За даними концерну, вже більше 25 тисяч чоловік зателефонували за оперативно відкритою керівництвом залізниці безкоштовною "гарячею лінією", аби дізнатися про ситуацію на цікавому для них напрямку.

Тарифні переговори між профспілками й керівництвом залізниці про одноразове підвищення зарплати 134 тисячам залізничних службовців на 7% завершилися безрезультатно, повідомляють телеканали. Профспілкові лідери не прийняли стрічну пропозицію Deutsche Bahn разово підняти всім зарплатню на 300 євро, а потім на 2% в 2008 і 2009 роках.

Ситуацію ускладнює те, що до страйків цього тижня має намір приєднатися профспілка машиністів локомотивів (GDL), що вимагає окремої від інших працівників залізниці тарифної угоди. Профспілка, що об’єднує 30 тис. людей, вважає за потрібне підвищити заробітну платню для своїх членів на 30% з урахуванням "великого психологічного навантаження через підвищену відповідальність за життя людей", зауважують телеканали.

Представники Deutsche Bahn відмовляються від "сепаратних переговорів" і готові обговорювати тільки спільні варіанти тарифних угод для всіх категорій працівників концерну. Крім надання "гарячої лінії", вони пообіцяли пасажирам також збільшити чисельність "запасного" персоналу на вокзалах, яких торкнуться страйки, а також обмін квитків або повернення їхньої вартості в разі неможливості здійснити заплановану поїздку.

Зі свого боку, представник товариства захисту споживачів Карл-Петер Науман звернувся до профспілкових лідерів зі закликом організувати страйки так, аби "вдарити по концерну, а не по ні в чому не винним пасажирам".

Він вважає, що з урахуванням можливого страйку багато пасажирів будуть "масово міняти та здавати квитки, що й так обернеться істотними грошовими втратами для Deutsche Bahn, тому не слід скасовувати потягу взагалі, аби зривати поїздки людей".

Як показують розпочаті ЗМІ телефонні й інтернет-опитування громадян, більшість із них "із більшим розумінням" ставиться до "м’яких форм" страйків залізничників, ніж якщо "залізничний рух буде повністю паралізовано".

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / О.В.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 2 липня, 2007, 13:40 869
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції