Окупанти не можуть знайти інвестора для розбудови аеропорту "Бельбек" у Криму - ЗМІ

© НТВ
Самопроголошена влада не заклала в "бюджет" гроші на будівництво.

Окупаційна влада Севастополя не може знайти інвестора для розвитку громадянського сектору аеропорту "Бельбек".

Про це із посиланням на власні джерела, близькі до так званого керівництва Криму, пише "Комерсант".

"У федеральному бюджеті коштів на інфраструктуру для обслуговування чартерних рейсів не закладено, без інвестора ідея є нереалізовуваною", - говорить один з чиновників.

Натомість радник самопроголошеного глави Криму Сергія Аксьонова щодо транспорту Анатолій Цуркін вважає будівництво аеропорту в Севастополі "економічно необґрунтованим", до того ж в Сімферополі будується другий термінал і ремонтується друга смуга для малих літаків, що "збільшить пропускну здатність в десятки разів".

"Від аеропорту Сімферополь до Бельбека трохи більше 60 км, він просто не буде затребуваний", - зазначив він, додавши, що якщо знайдеться інвестор, то "влада" не перешкоджатиме будівництву.

Як стало відомо виданню, найпріоритетнішим інвестором була компанія "Аккорд-Інвест" (належить члену ради директорів банку РНКБ Олегу Жесткову – прим.ред.), яка задіяна і в будівництві аеропорту Сімферополь, але наразі перебуває "в підвішеному стані". Тому так званий екс-губернатор Севастополя Сергій Меняйло звернувся до голови Татарстану Рустама Мінніханова, попросивши розглянути можливість "допомоги в організації громадянського сектора аеродрому "Бельбек", оскільки це "вимагає значних матеріальних ресурсів і кваліфікованих фахівців", натякнувши на республіканську авіакомпанію Татарстану "ЮВТ Аеро". Своєю чергою гендиректор компанії не захотів обговорювати це питання, а прес-секретар глави республіки Едуард Хайруллін порадив "Комерсанту" звернутися безпосередньо до Мінніханова.

За даними джерел, петербурзький "Ленаеропроект" склав модель розвитку "Бельбеку", згідно з якою зацікавленість в чартерних і регулярних рейсах висловили S7, "Уральські авіалінії" та "Авіапідприємство "Северсталь", що готові літати в Бельбек з Москви, Петербурга, Єкатеринбурга, Новосибірська та Челябінська.

Загалом, за підрахунками "т.в.о. губернатора" Севастополя Дмитра Овсяннікова через три роки після реконструкції "Бельбек" зможе прийняти до 1,5 млн пасажирів. Водночас експерти не погоджуються з його цифрами і спрогнозували оптимістичний, базовий і песимістичний сценарії розвитку пасажиропотоку в "Бельбеку" з урахуванням економічних показників РФ. Так, якщо до 2020 року, після закінчення реконструкції аеродрому, економіка почне прогресувати, то за базовим сценарієм річний пасажиропотік аеропорту складе 302 тис. осіб (за оптимістичним варіантом - 440 тис., а за песимістичним - 241 тис. осіб). Середньорічний темп зростання пасажиропотоку складе 8,35% з найбільшим темпом в 2025-2027 роках - до 11,5% в рік. На розрахунковий 2040 рік перевезення досягне 1,7 млн, 2,2 млн і 1,1 млн осіб відповідно, число злітно-посадкових операцій в 2020 році досягне 1863, а до 2040 року - 10,4 тис.

Нагадаємо, в липні Росія перенесла початок руху залізничною частиною Керченського мосту до грудня 2019 року. Таким чином, у будівельників на зведення залізничних колій на мосту в запасі ще рік. Що стосується споруди судноплавної частини Керченського мосту, то роботи вже ведуться. Будівельники навіть похвалилися, що він настільки ж високий, як і одна з башт Кремля.

Конкурс на будівництво залізничних підходів до Керченського мосту з боку Криму не можуть оголосити, оскільки чиновники забули визначитися із замовником. Будівництво відстає від графіка на шість місяців.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами КоммерсантЪ / ЕК
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції