Омелян розповів про деталі переговорів щодо запуску поїздів зі швидкістю 300 кілометрів

© УНІАН
Гроші 11 листопада, 15:08 1298 1
Додати до обраного
Інвесторів цікавить два напрямки швидкісних потягів.

Питання про запуск в Україні поїздів, які б рухалися зі швидкістю 300 кілометрів на годину, поки що залишається в підвішеному стані. Позаяк переговори "Укрзалізниці" та потенційно можливих інвесторів не дали результату. Планують відновити ці перемовини.

Про це в інтерв'ю "Сегодня" розповів міністр інфраструктури Володимир Омелян.

"У нас були попередні переговори з рядом інвесторів, які висловлювали зацікавленість. Але в силу неготовності "Укрзалізниці" продовжити цей діалог ці проекти поки завмерли. Сподіваюся, в найближчому майбутньому "Укрзалізниця" перейде до реальних проектів", – сказав міністр.

Читайте також: Нова команда "Укрзалізниці" - не "епік фейл", але працювати їм важко – Омелян

Омелян уточнив, що, крім спільного будівництва локомотивів, інвестори "були зацікавлені в двох напрямках, де бачили потенціал розвитку швидкісних залізничних з'єднань. Це Київ–Львів–Варшава–Берлін та Київ–Одеса. Не тільки потяги, але і залізнична інфраструктура, нове залізничне полотно".

Міністр також назвав основні проблеми "замороження" втілення проекту – відсутність людей та грошей.

"Скоріше, перша проблема. У грошах це точно не проект "Укрзалізниці" – у них немає таких ресурсів, це мільярди доларів. Це може бути проект державно-приватного партнерства. Під проекти можна приймати окремі закони, тут нічого страшного немає. Щоразу під програму МВФ ми голосуємо за 15-20 нових законів. І якщо мова йде про мільярди інвестицій, можна говорити про те, що треба проголосувати за окремий закон, який гарантує інвестору на 49 років право користування інфраструктурою, захист його інвестицій тощо. Зате у нас з'явиться можливість швидко подорожувати", – сказав очільник відомства.

Читайте також: Просякнута корупцією "Укрзалізниця" витратила на концерт для себе майже 700 тисяч гривень

Раніше Омелян заявив, що хоче змінити назву Міністерства інфраструктури.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Сегодня / ОЛ
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 11 листопада, 15:08 1298 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
  • Виктор Волков Виктор Волков 11 листопада, 15:31 Згоден 1 Не згоден 1 Больше всего понравилось, что на фото не незаслуженно распиаренный потратившими на него государственные деньги (не забыв и про себя любимых) "Хюндай", а отечественный поезд Крюковского завода, не только ничем не проигрывающий "Хюндаю" но и по некоторым параметрам превосходящий его, особенно учитывая отечественную инфраструктуру. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції