Panasonic знайшов вихід з кризи: кожен працівник купить техніку на 1,5 тис. дол.

Компанія зобов'язала кожного співробітника купити свою продукцію на півтори тисячі доларів.

Panasonic знайшов спосіб боротьби з падінням попиту: компанія зобов'язала кожного співробітника купити свою продукцію на півтори тисячі доларів, пише The Times. Останнім часом продажі побутової техніки і електроніки стрімко впали, товари збирають пил на полицях магазинів, оскільки ніхто не хоче купувати нові холодильники. Гора нерозпроданих плазмових телевізорів росте також з кожним днем.

Як очікується, такого роду заходи скоро стануть для корпоративної Японії повсякденністю. Раніше Toyota вже підтримала ініціативу топ-менеджерів, які вирішили купити нові автомобілі цієї марки, а президент Fujitsu недавно розіслав своїм співробітникам листи, в яких натякнув, що було б непогано, якби в їхній власності було трохи більше комп'ютерів і мобільних телефонів цієї компанії.

У 10 тисяч японських співробітників Panasonic, яких торкнулося це нестандартне рішення, практично немає часу на обдумування покупки. Керівництво наполягає на тому, що вони повинні придбати техніку Panasonic - незалежно від того, потрібна вона їм чи ні - до кінця липня.

Топ-менеджери компанії, які протягом багатьох років заохочувалися за те, що заповнювали свої будинки товарами Panasonic, тепер повинні витратити на власну продукцію не меншого 2,1 тисяч доларів, відзначає "Фінмаркет" .

Читайте також:

Panasonic і Sanyo об’єднуються

Броньований ноутбук

JVC: найбільший проекційний телевізор в світі

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: