"Перша приватна броварня" планує збільшити обсяги продажів на 46% Актуально

"Перша приватна броварня" планує збільшити обсяги продажів на 46%

Фото: Новое время

Так, в 2015 році обсяги продажів компанії зросли на 11% у натуральному обсязі і на 43% в грошовому відношенні, а в 2016 році компанія планує вирости ще на 16% і на 46% відповідно.

Незважаючи на загальну економічну кризу в Україні, "Перша приватна броварня" планує збільшити обсяги продажів другий рік поспіль. Про це пише "Новое время". Так, у 2015 році обсяги продажів компанії виросли на 11% у натуральному обсязі та на 43% у грошовому відношенні, а у 2016 році компанія планує вирости ще на 16% та на 46% відповідно.  

"Атиповим виглядає активний розвиток наймолодшого гравця вітчизняного ринку пива – компанії "Перша приватна броварня", – пише Андрій Юхименко, керівник відділу "Бізнес" сайту "Новое время", в авторській оцінці своєї 2-годинної розмови з Андрієм Мацолою, засновником та CEO "Перша приватна броварня". – Зараз об'єми продажів "Перша приватна броварня" ростуть і їй вдається відігравати долю в провідних гравців".

Детальніше про те, чому в світі панують пивоварні династії, чому вітчизняні пивовари самі винні в кризі на ринку, а також про переваги українського напою над російським,  "Новое время" відверто розповів сам Андрій  Мацола в матеріалі "Джин з пляшки", з онлайн-версією якого можна ознайомитися тут

Наступна публікація