Перший вантажний потяг новим "Шовковим шляхом" в обхід Росії дістався з України до кордону Китаю

Потяг до Китаю вантажать в Іллічівському морському порту 15 січня© Міністерство інфраструктури України
Доставка вантажу тривала півмісяця.

31 січня о сьомій ранку за місцевим часом перший вантажний потяг новим "Шовковим шляхом" з України до Китаю, в обхід Росії, дістався кінцевої точки маршруту – станції Достик у Казахстані. Звідти вантажі доправлять до китайських міст Гуанчжоу, Чунцін, Ляньюньган.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

Нагадаємо, Україна запустила вантажі новим шляхом через заборону Росії з 1 січня 2016 року щодо транспортування українських вантажів її територією. Тепер вантажі з України до Грузії доправлятимуть морем, далі – залізницею до Азербайджану. Потім – знову морем до Казахстану, а вже звідти – вчергове залізницею до Китаю.

Читайте також: Україна може втратити до $ 600 млн через російське ембарго

Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський раніше відзначав, що цей маршрут за ціновою політикою зможе конкурувати з російським, однак розмір тарифу так і не озвучив. Про це пише УНІАН. Деякі ЗМІ повідомляли, що попередня вартість фрахту 40-футового контейнера FEU з України до кордону з Китаєм (залізничний вузол Достик) може коштувати 5 тис. доларів. Водночас, за даними екс-заступника міністра інфраструктури Олександра Кави, вартість перевезення одного контейнера за новим, альтернативним маршрутом в обхід Росії вдвічі дорожче за перевезення традиційним сухопутним маршрутом через територію РФ і становить 7927 доларів.

Міністр аграрної політики і продовольства України Олексій Павленко також відзначав, що вартість доставки українських товарів до країн Середньої Азії за новим маршрутом в обхід Росії обійдеться дорожче за традиційні перевезення через РФ у зв'язку з тим, що на шляху прямування альтернативного поїзда є Чорне та Каспійське моря, які потрібно долати поромами.

Обсяги перевезень між Україною та Китайською Народною Республікою у 2015 році склали 25,48 млн тонн, що на 2,25 млн тонн або на 11% більше, ніж за 2014-й. Це рекордний показник за останні 10 років. На сьогодні Китай посідає перше місце в експортних перевезеннях з України, змістивши на другу позицію Росію (з першої позиції за останні п'ять років) — 15,9 млн тонн.

Нагадаємо, в Україні планують капітально відремонтувати дорогу з Півдня країни, де розташовані морські порти, до Заходу, який уже по сусідству з Європою, задля покращення інфраструктури для перевезення вантажів.

Україна запустила в обхід Росії маршрут доставки вантажів у Китай

ТСН. 19:30 15 січня, 20:29
З Іллічівського морського порту відправився перший експериментальний рейс за маршрутом Україна-Грузія-Азербайджан-Казахстан-Китай. В українському уряді вважають, що цей шлях стане альтернативним маршрутом доправлення вантажів з України на Азійські ринки  в обхід Росії.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Останні Перші Популярні Всього коментарів: 6
  • Vitalii Kalitenko Vitalii Kalitenko 1 лютого, 12:20 Згоден 2 Не згоден 0 як завжди від влади один трьоп, а конкретики ніякої. доставка 40 фут. контейнера одеса-порт китаю 00, а тут озвучують ціни в рази вище. з такими тарифами шовковий шлях краще назвати золотим, а перший рейс і залишиться останнім. перш ніж тріпатися владі необхідно все прораховувати. відповісти цитувати Дякуємоспам Іван Петренко Іван Петренко 1 лютого, 15:29 Згоден 2 Не згоден 0 Ни толкучки, ни возни, Скажем для примера, Ни борьбы за место нет И ни милиционера. За спиной летит снежок, Мчатся нарты с кручи. Паровоз - хорошо, Пароход - хорошо, Самолёт - ничего, А олени лучше! цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції