Пiдприємцям пояснили, як реєструватися через Iнтернет

Міністерство юстиції України оприлюднило правила реєстрації підприємців через Інтернет.

Мiнiстерство юстицiї затвердило загальнi принципи подання електронних документiв для проведення державної реєстрацiї пiдприємцiв через Iнтернет.

У документі зазначається, що для реєстрацiї необхiдно звернутися до Державної реєстрацiйної служби, яка надає заявнику доступ до спецiального веб-сайту в Iнтернетi. Через веб-сайт можна буде заповнити реєстрацiйну картку та подати документи, необхiднi суб'єкту пiдприємницької дiяльностi для реєстрацiї.

Проходження та розгляд представлених документiв можна буде вiдстежувати в Iнтернетi через зазначений сайт, пояснили прес-служба Мінюсту.

Повiдомлення про успiшно проведену державну реєстрацiю або ж вiдмову заявник отримає протягом трьох робочих днiв в електроннiй та паперовiй формах.

Порядок також передбачає можливiсть подання необхiдних для реєстрацiї документiв через нотарiуса. У такому разi документи будуть засвiдченi електронним цифровим пiдписом нотарiуса.

Нагадаємо, раніше Державна податкова служба дозволила платникам податків, які мають звітність в електронній формі, вести листування з органами ДПСУ за допомогою електронного зв'язку.

Як повідомлялось, Україна входить до двадцятки європейських країн з найвищим податком на прибуток. Зі ставкою податку на прибуток країна посіла 17 і 18 місця.

Читайте також:

Відтепер бізнес в Україні можна реєструвати через Інтернет

Податкова дозволила підприємцям звітувати через e-mail

Україна потрапила до двадцятки країн із найвищими податками

Рада змінила Податковий кодекс: основні нововведення

Азаров: українська податкова буде найліберальнішою у світі

Податкова різко підвищила штрафи для підприємців

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: