Порошенко готовий звільнити 3,5 тисячі працівників "Богдана"

Петро Порошенко© УНІАН
Гроші 10 квітня, 2009, 07:41 1932 1
Додати до обраного
Криза змушує автовиробників скорочувати персонал. Першими про це оголосили корпорація "Богдан" та ЗАЗ.

Автомобільна корпорація "Богдан", підконтрольна підприємцю і політику Петрові Порошенку, має намір звільнити 3,5 тисячі співробітників. Про таке рішення було оголошено 9 квітня.

"Через спад ринку об'єми виробництва корпорації вже впали в 5-6 разів. І при погіршенні ситуації нам доведеться скорочувати людей", - відзначив прес-секретар корпорації Сергій Красуля. В компанії на сьогодні працює близько 9,5 тисяч людей.

Плани про скорочення персоналу також оприлюднила корпорація "УкрАвто", що контролює Запорізький автозавод (ЗАЗ). За словами співвласника "УкрАвто", народного депутата Таріела Васадзе, в найближчий місяць ЗАЗ відмовиться від послуг тисяч своїх співробітників. "Треба виробляти ту кількість автомобілів, яка необхідна ринку. Наприклад, якщо на заводі неможливо випустити 200 тисяч автомобілів, як було раніше, то треба випускати хоча б 90 тисяч. Відповідно, кількість співробітників (зараз близько 9 тисяч людей) теж скорочується", - пояснив Васадзе.

Про прийдешні скорочення персоналу на ЗАЗі знають і в Запорізькій обласній адміністрації. Але при цьому в Запорізькому обласному центрі зайнятості інформації про підготовлювані масштабні скорочення немає. Хоча такі дані, згідно із законом, повинні подаватися працедавцем за декілька місяців. У центрі зайнятості повідомили, що на сьогоднішній день ЗАТ "ЗАЗ" запланувало звільнити в квітні тільки 43 люди, а в травні - 311 людей.

Як для "АвтоЗАЗа", так і для підприємств "Богдана" перший квартал 2009 року ознаменувався значним зниженням виробництва і об'ємів продажів автомобілів.

Так, корпорація "Богдан" в січні-березні скоротила виробництво легкових авто більш ніж втричі в порівнянні з аналогічним періодом 2008-го, тоді як загальні об'єми виробництва корпорації за кризовий період впали в 5-6 разів.

За підсумками березня частка марок "АвтоЗАЗу" на ринку - Chevrolet і ЗАЗ - значно втратила позиції. Так, якщо за підсумками минулого року в Україні частка на ринку автомобілів Chevrolet склала 8,3%, а ЗАЗ - 13,3%, то наприкінці березня цей показник впав до 5,7 і 4,1% відповідно.

За словами прес-секретаря корпорації "Богдан", така плачевна ситуація у вітчизняній автопромисловості склалася через відсутність державної підтримки. "Відсутність економічної політики привела до тієї кризи, яка ми сьогодні бачимо. Україна не настільки інтегрована в світову економіку, щоб страждати від світової кризи. Необхідно інвестувати гроші в своє виробництво, а не ввозити готову продукцію. І ми вважаємо, що 13%-ну надбавку до мита потрібно було ввести ще у вересні, коли почалися перші проблеми", - стверджує Красуля.

На підприємстві ж Таріела Васадзе стверджують, що сьогодні ЗАЗ робить ставку на збільшення імпорту. Відповідно з цим керівники заводу "всі сили направляють на поліпшення дістрібуційних мереж, пошук інвесторів і партнерів". Про те, яких успіхів вдалося досягти в цьому напрямі, поки не повідомляється.

Читайте також:

Америка занепокоєна безробіттям на Донеччині

Українська економіка впала на 8% в четвертому кварталі 2008 року

Безробітних запрошують на сезонні роботи

Уряд прогнозує 3 мільйони безробітних цього року

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Дело / Д. Є.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 10 квітня, 2009, 07:41 1932 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
  • 10 квітня, 10:09 Згоден 0 Не згоден 0 Владельцы И Богдана и ЗАЗа - мягко говоря при***ки, а всё потому что вместо того чтоб тратить вырученные деньги на развитие бизнесса (новые модели авто, более высокое качество, PR компании...) они их *censored* куда не лень и теперь имеют наглость обвинять страну в отсутствии поддержки. Нужно уметь работать на рынок, а не на свой кошелёк!!! відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції