Продуктовий ажіотаж у Росії

За останні тижні закупівлі продуктів мережами магазинів і роздрібними ринками Росії збільшилися в два-три рази. Не відстають і кінцеві споживачі.

За останні тижні закупівлі продуктів мережами магазинів і роздрібними ринками Росії збільшилися в два-три рази, оскільки підприємці прагнуть запастися товаром про запас в очікуванні нового стрибка цін.

Про це повідомляє газета "Комерсант" з посиланням на дані декількох дистриб'юторських компаній.

Ажіотаж
Архів
Замороження цін в Росії призвело до продуктового ажіотажу
За їх даними, магазини якнайбільше цікавляться маслом, консервами, мукою і крупами.

Так само поводяться і кінцеві споживачі товарів. За даними компанії "Бунге СНД" (торгові марки "Олейна" і Ideal), росіяни змітають з прилавків найдешевші продукти харчування, а в деяких магазинах навіть з'явилися оголошення "Більше чотирьох пляшок олії в одні руки не даємо".

У середині жовтня уряд домовився з виробниками і продавцями продуктів про заморожування до лютого цін на нежирне молоко, хліб, олію, яйця і кефір. Проте споживачі скуповують не тільки ці товари, але і багато інших. У зв'язку з цим поступово почали рости і ціни весь спектр продуктів від кондитерських до бакалійних.

Інфляція в Росії за підсумками неповних десяти місяців склала 8,9 відсотків при плановому показнику за рік у вісім відсотків. Випереджаючими загальну інфляцію темпами росли ціни на продукти харчування - тільки за вересень ряд продуктів в окремих регіонах міг подорожчати на чверть.

У жовтні уряд почав спішно розробляти заходи для боротьби з інфляцією: понизив мита на імпортні товари, домовився про заморожування цін. Але ці заходи істотних результатів поки не дали.

При цьому влада підкреслює, що стрибок цін носить тимчасовий характер, і в 2008 році інфляція залишиться в рамках семи відсотків.

Новий прогноз по зростанню цін на 2007 рік складає 9-10 відсотків.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: