Проїзд під Дніпром буде платним

Проїзд під Дніпром буде платним© Сегодня
Гроші 8 серпня, 2011, 14:10 2377 3
Додати до обраного
Будівництво підземних тунелів під Дніпром у столиці може значно розвантажити міські дороги і в рази зменшить кількість заторів.

Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко не виключає, що тунелі у Києві під Дніпром будуть платними, повідомили у прес-службі Київради.

Крамаренко відзначив, що будівництво підземних тунелів дасть можливість значно розвантажити міські дороги і в рази зменшить кількість заторів. За його словами, сьогодні по Столичному шосе від вул. Заболотного рухається велика кількість вантажного транспорту, тому варто побудувати два тунелі під Дніпром.

Один - на півдні від вулиці Заболотного на Лівий берег, а другий - це продовження північної частини Кільцевої дороги. Це дасть можливість повністю розвантажити Московський міст, Південний міст і Дарницький залізнично-автомобільний міст, які будуть працювати виключно для громадян міста, а весь транзитний транспорт буде їхати по кільцевій дорозі.

Також, за його словами, великою проблемою є завантаження центральної вулиці - Хрещатик, адже практично весь транспорт проїжджає по цій вулиці, щоб потрапити з одного кінця міста в інший. Тому необхідно побудувати тунель, який розвантажить саме центральну вулицю - від станції метро "Лівобережна" до площі Перемоги.

Як повідомляється, тунель буде дворівневий, довжина його складе 7,1 км.

Пропускна здатність тунелю - 15 тисяч машин на годину. Для порівняння: по Південному мосту і мосту Патона в годину проїжджають 3-5 тисяч машин.

"На сьогоднішній день у переговорах щодо будівництва тунелю під Дніпром ми найбільше просунулися з французькою компанією Vinchi - нам чітко зрозуміла вартість будівництва, але поки остаточної відповіді про можливість фінансування даного проекту немає. Днями також ми провели зустріч з індійською компанією, яка експлуатує кілька тисяч кілометрів доріг по всьому світу, вони також зацікавилися цим проектом. Якщо ми не знайдемо інвестора, який буде готовий побудувати за свої гроші і взяти в експлуатацію цей об'єкт, то ми будемо змушені за рахунок випуску додаткових облігацій фінансувати цей тунель. Ми ведемо техніко-економічні розрахунки щодо того, щоб зробити цей тунель платним", - сказав Крамаренко.

Влада хоче, щоб вартість проїзду була прирівняна до європейськими тарифами, де вартість проїзду по платних дорогах і тунелях приблизно дорівнює 2 євро (близько 20 гривень) Але обговорюється і більш "бюджетний" варіант - до 10 гривень.

Нагадаємо, що "Укравтодор" на початку червня завив, що приступає до будівництва автодоріг на умовах концесії. Держслужба планує притягнути концесіонерів для будівництва 3 тис. км платних автодоріг.

За словами глави "Укравтодору" Володимира Демішкана, відомство вже провело переговори з шістьма компаніями відносно реалізації таких проектів, і дві з них приступили до розробки проектів. Найбільший інтерес інвесторів, стверджують в держслужбі, викликають дороги Львів - Умань, Умань - Сімферополь і Харків - Сімферополь, а також Велика Окружна дорога під Києвом.

Читайте також:

У Києві у 2011 році побудують автомобільний тунель під Дніпром

Проїзд по платних дорогах України коштуватиме 30 копійок за кілометр

Столична велика кільцева буде платною

Українські дороги хочуть віддати приватним компаніям

Українські дороги коштують найменше у Європі

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / МС
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 8 серпня, 2011, 14:10 2377 3
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
  • Лютий Лютий 8 серпня, 15:02 Згоден 6 Не згоден 0 Да які нахрін тунелі, Кожне лайно дорвавшись до влади так чи інакше хоче залізти в кишеню до людей. Дайте ублюдки людям видихати ваше ЄВРО і всі вертольотні площадки та всякого іншого сміття. відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції