Рейтинг найдорожчих брендів. Google - за 100 млрд доларів

Найдорожчим брендом у світі визнано торговельну марку Google. За ним йдуть Microsoft, Coca-Cola та IBM.

Рейтинг найдорожчих брендів світу від компанії Millward Brown очолила торговельна марка Google, вартість якої становить 100 мільярдів доларів – на 16% більше, ніж минулого року.

Друге місце посів Microsoft - 76,2 мільярда доларів, що вище минулорічного показника на 8%. Трійку лідерів замикає бренд Coca-Cola, який оцінили у 67,6 мільярдів доларів.

Серед інших найцінніших брендів до списку Millward Brown потрапили IBM (66,6 млрд доларів), Apple (66,1 млрд доларів), Vodafone (53,7 млрд доларів), Nokia (35,1 млрд доларів), Blackberry (27,4 млрд доларів), HP (26,7 млрд доларів), SAP (23,6 млрд доларів), Intel (22,8 млрд доларів) та Oracle (21,4 млрд доларів).

Також компанія склала окремий рейтинг для найбільш популярних категорій брендів. Так, до трійки найдорожчих марок автомобілів увійшли Toyota - 29,9 млрд доларів, BMW - 23,94 млрд доларів та Porsche - 17,46 млрд доларів.

Серед брендів мобільних операторів найдорожче оцінили китайський China Mobile - у 61,28 млрд доларів. Друге місце посів Vodafone з 53,72 мільярдами, третє - AT&T (20,05 млрд доларів).

Підкреслимо, що в рейтингу оцінювалася вартість саме брендів, а не самої компанії. У випадку Google це надає йому перевагу перед Microsoft, оскільки Google використовує свою торговельну марку у всіх продуктах, а Microsoft застосовує різні бренди (наприклад, Windows, Bing тощо).

Читайте також:

Yahoo! та Microsoft об'єдналися проти Google

Комп'ютери по всьому світу стрімко дешевшають

Десять найкращих автомобілів за версією Consumer Reports

У Німеччині виставили на продаж найдорожчий будинок у світі

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: