Рейтинг найдорожчих брендів світу очолив Google

Щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів: Google цього року оцінили в 114 мільярдів доларів.

Щорічний рейтинг 100 найдорожчих брендів світу BrandZ очолив бренд пошукової системи Google, який цього року оцінили в 114,26 мільярда доларів.

Google лідирував і в 2009-му, але, за оцінками експертів, за рік його вартість зросла на 14%. На другому місці опинився IBM, який подорожчав на 30% - до 86,383 мільярда доларів. Замикає трійку лідерів бренд американської корпорації Apple, який оцінили у 83,153 мільярда доларів (подорожчав на 32%).

У десятку також увійшли: Microsoft, Coca-Cola, McDonald's, Marlboro, China Mobile, GE і Vodafone.

Millward Brown Optimor складає рейтинг найвпливовіших брендів у світі п'ятий рік поспіль. Дослідники вважають, що бренд впливає на споживача значно сильніше, ніж виручка чи розмір прибутку тієї або іншої компанії.

Цікаво, що в рейтингу від компанії Brand Finance бренди оцінюють по-іншому. Так, цього року перше місце посіла мережа супермаркетів Wal-Mart (41,4 мільярда доларів). Бренд інтернет-гіганта Google (36,2 мільярда доларів) опинився на другому місці, випередивши Coca-Cola (34,8 мільярда доларів).

Читайте також:

Coca-Cola продаватиме віскі і коньяк

Найбагатші люди світу за версією Forbes

Названо найбільш високооплачуваного менеджера світу

Осло визнано найдорожчим містом світу

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: