Ринок косметичної продукції в Україні є непрозорим через дії дистриб'юторів

Ілюстрація© Архів
Гроші 10 лютого, 2011, 19:12 3012
Додати до обраного
Рівень розвитку українського ринку і непрозорість правил торгівлі у парфюмерно-косметичної галузі сприяє хаотичній дистрибуції будь-яких брендів.

Продаж нелегальної парфюмерно-косметичної продукції в Україні є надзвичайно поширеним явищем, масштаби якого не просто порівняти з легальним ринком, а й цілком можуть його перевершувати.

Як повідомляє Kyiv Weekly, про масштаби продажу та виробництва контрабандної парфумерної та косметичної продукції можна зробити висновок з окремих прикладів.

Як розповів співробітник прес-служби управління податкової міліції ДПА в Києві Арсен Макаров, минулого літа в Шевченківському районі було виявлено цілий цех парфумерної та косметичної продукції. Понад 30 тисяч одиниць духів, лосьйонів, кремів, лаків на загальну суму понад 1,8 мільйона гривень.

За словами Макарова, організував підприємство 25-річний приватний підприємець з Донецької області, який закуповував великі партії товару в Китаї, потім все фасували в яскраві пакунки з логотипом елітної корейської компанії. У податковій також підкреслили, що обладнання цеху дозволяло проставляти на упаковці будь-яку дату виготовлення.

Між тим, відзначає Kyiv Weekly, далеко не завжди присутність продукції дорогих марок в підземних переходах і вуличних кіосках вказує на її підроблене походження (і, як наслідок, пряму загрозу здоров'ю покупця).

Видання також відзначає, що рівень розвитку українського ринку і непрозорість правил торгівлі у парфюмерно-косметичної галузі поки сприяє хаотичній дистрибуції будь-яких брендів - навіть професійних, які спочатку не призначалися для широкого продажу, однак навряд чи б підроблялися місцевими умільцями. Нерідко сірий продаж професійної косметики провокується самими дистриб'юторами.

Приміром, у Києві на вуличних розкладках можна знайти продукцію для догляду за волоссям професійного американського бренду Paul Mitchell, який західні споживачі можуть придбати лише в салонах краси.

У зв'язку з цим, президент Спілки перукарів України Олексій Антонюк розповів, що в українському роздробі легко можна відшукати також продукцію професійних марок Wella Professional і Loreal Prof., призначену для використання в салонах.

"Ця продукція виявляється там як офіційною (будучи завезеною, наприклад, з Росії чи Туреччини), так і напівофіційною. Розібратися можуть тільки офіційні дистриб'ютори за кодом на товарі", - зазначив Антонюк.

Однак і самі дистриб'ютори можуть бути в курсі таких продажів, оскільки в Україні існує традиція, за якої великі офіційні дістреб'ютери продають професійну косметику всім своїм клієнтам, навіть тим, хто не є професійним майстром. Дуже часто це може бути кінцевий споживач, який шукає шляхи покупки товару за оптовою ціною в обхід свого салону, наприклад роздрібні або дрібні реалізатори, або ж Інтернет-магазини.

Навіть після того, як компанія-дистриб'ютор дізнається про справжні цілі цього клієнта, з ним все одно продовжується співпраця по формулюванню: "Якщо знайшли одну лазівку, знайдуть ще одну".

Укупі з іншими особливостями нелегального парфюмерно-косметичного ринку, можна стверджувати, що український покупець при виборі засобів для догляду за собою піддається двом небезпекам: або від використання відвертих підробок, що атакують його здоров'я, або від поширюваних невизначеним чином професійних брендів, за якість яких виробник в такому випадку також відповідальності не несе, резюмує видання.

Читайте також:

У Києві знесуть ринок "Петрівка"

Уряд допоможе російським хімікам збільшити прибутки в Україні

Половина туристичного ринку України знаходиться у тіні

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Kyiv Weekly / О.М.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 10 лютого, 2011, 19:12 3012
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції