Російський мільярдер купив британську газету The Independent за 1 фунт

Олександр Лєбєдєв© The Daily Telegraph
Гроші 5 березня, 2010, 13:29 1628
Додати до обраного
Продаж росіянинові однієї з найвпливовіших газет Великобританії схвалив прем'єр-міністр країни Гордон Браун.

Російський бізнесмен Олександр Лєбєдєв придбав два британські видання - лондонську лівоцентристську газету The Independent, яка є одним з п'яти провідних щоденних видань Великобританії, і тижневик The Independent on Sunday, повідомила газета The Times.

За повідомленням газети The Times, операція була здійснена 4 березня.

Лєбєдєв заплатить за газети символічну суму в 1 фунт стерлінгів. Останні найважливіші положення операції були узгоджені між російським бізнесменом і нинішнім власником The Independent - компанією Indepedent News & Media в минулі вихідні дні.

Нещодавно Лєбєдєв був прийнятий на Даунінг-стріт прем'єр-міністром Великобританії Гордоном Брауном, який побажав особисто "подивитися" на майбутнього власника впливової загальнонаціональної газети. Згідно джерел, зустріч пройшла для російського бізнесмена вдало.

Заснована в 1986 році, газета The Independent вважається одним з найбільш інтелектуальних періодичних видань на ринку Сполученого Королівства. Проте газету постійно переслідують фінансові труднощі. Так, зараз її тираж складає 92 тисячі в порівнянні з 400 тисячами в 1989 році.

Лєбєдєв вже заявив, що має намір інвестувати у видання мільйони фунтів стерлінгів. The Times припустила, що Лєбєдєв, швидше за все, знизить ціну на обидві газети, щоб збільшити об'єм їх продажів.

Олександр Лєбєдєв зайняв помітну нішу на британському ринку засобів масової інформації після того, як придбав дуже популярну, але при цьому збиткову вечірню газету Evening Standard, засновану в 1827 році. З 12 жовтня 2009 року вона стала безкоштовною, а щоденний тираж видання збільшився з 250 до 600 тисяч екземплярів.

Як відомо, останнім часом фінансові проблеми спіткають не лише британську пресу. З подібними проблемами зіштовхнулися і американські друковані видання.

Так у липні 2009 року американська компанія McGraw-Hill Cos. виставила на продаж відомий діловий журнал BusinessWeek, який в другому кварталі поточного року втратив 30% прибутків від реклами і опинився на межі рентабельності.

А в жовтні газета The New York Times заявила, що до кінця 2009 року скоротить до 10% усіх співробітників, що працюють у редакції новин.

До таких заходів газета була змушена вдатися для мінімізації витрат в умовах скорочення тиражів і попиту на рекламні площі. Медіакомпанія Times Co. також планувала продати одне зі своїх видань - газету The Boston Globe. Однак 14 жовтня медіакомпанія оголосила, що The Boston Globe не буде продана.

Читайте також: 

Колишній агент КДБ претендує на британську газету

Російського олігарха отруїли ртуттю через заборону казино

Газета The New York Times звільнить 100 співробітників

Журнал BusinessWeek виставили на продаж

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами NEWSru.com / І.О.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 5 березня, 2010, 13:29 1628
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції