Російські виробники замаскувалися під українських, аби залишитися на ринку

Російські виробники замаскувалися під українських, аби залишитися на ринку

Російські виробники замаскувалися під українських, аби залишитися на ринку

В Україні обвалилися продажі російських товарів

Підприємці з РФ користуються прогалинами в законах і документах, аби обійти санкції та народний бойкот російської продукції.

З України майже зникли товари з російським штрих-кодом, що починається на 46. Але це не означає, що українці зовсім перестали купувати продукцію країни-агресора, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.

Бойкотування українцями товарів і санкції уряду призвели до того, що офіційний імпорт із РФ скоротився на 90%. Майже зникли з прилавків розфасовані в Росії кава та чай – тепер їх запаковують у самій Україні.

До останнього штрих-кодом 46 рясніли жуйки, снеки і шоколадні батончики. Тепер таких пропозицій – одиниці.

Перший суттєвий спад російського імпорту експерти відзначили через півроку після початку війни. Другий – після офіційного ембарго. Однак російські бізнесмени все одно знайшли спосіб, як просувати свою продукцію на нашому ринку. Воно просто запаковують виготовлене і завезене з РФ – тут.

"Ви можете привезти тонну прального порошку та розфасувати його в Україні, але ви не можете привезти пачку, тому що пачка підпадає під санкції, а тонна – ні. Риба, ікра, морепродукти, чай, кава – майже всі компанії поставили своє фасувальне обладнання в Україні", - пояснив генеральний директор асоціації постачальників торгівельних мереж Олексій Дорошенко.

З України майже зникли товари з російським штрих-кодом

З України майже зникли товари з російським штрих-кодом

Крім того, частина фірм перереєструвалися в Європі, і тепер завозить свою продукцію як таку, що нібито вироблена в Польщі чи Франції. В цих випадках споживачам радять звертати увагу не лише на штрих-код, а й на інформацію про виробника та розташування потужностей виробництва.

Споживчий патріотизм українців уже відкрив шлях до полиць потужних мереж вітчизняним виробникам. Наприклад, за два роки серед побутової хімії і косметики справжня революція.

"Україна зараз дуже багато стала випускати косметики, шампунів і чистячих засобів", - каже адміністратор одного із супермаркетів.

Українці голосують гаманцем. Це вже стало звичним для уважного покупця – пильнувати, щоб до його кошика не потрапляло нічого з триколором.

Нещодавно стало відомо, що українці переходять на вітчизняні фрукти. Ця тенденція спостерігається незважаючи на те, що наприкінці минулого року Верховна Рада підтримала пропозицію Кабміну щодо скасування додаткового імпортного збору у розмірі 5-10%.

Кореспондент ТСН Ірина Маркевич

Повʼязані теми:

Наступна публікація