Штраф за непрадиву рекламу

За півроку італійський антимонопольний комітет наклав 2,18 млн. євро штрафу за рекламу неякісної продукції.

За шість місяців 2007 року італійський антимонопольний комітет наклав 2,18 млн. євро штрафу за поширення реклами товарів і послуг, які не відповідали заявленій якості. Про це повідомив у понеділок представник італійської влади.

За його словами, найбільше покарано недобросовісні туристичні фірми, фінансові спілки й виробники препаратів для схуднення. 

З 2005 року антимонопольний комітет виписав подібних штрафів на суму майже вісім мільйонів євро, додав представник італійської влади.


Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: