Штраф за непрадиву рекламу

З 2005 року антимонопольний комітет виписав штрафів на суму майже вісім мільйонів євро.
Гроші 13 серпня, 2007, 19:51 717
Додати до обраного
За півроку італійський антимонопольний комітет наклав 2,18 млн. євро штрафу за рекламу неякісної продукції.

За шість місяців 2007 року італійський антимонопольний комітет наклав 2,18 млн. євро штрафу за поширення реклами товарів і послуг, які не відповідали заявленій якості. Про це повідомив у понеділок представник італійської влади.

За його словами, найбільше покарано недобросовісні туристичні фірми, фінансові спілки й виробники препаратів для схуднення. 

З 2005 року антимонопольний комітет виписав подібних штрафів на суму майже вісім мільйонів євро, додав представник італійської влади.


Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 13 серпня, 2007, 19:51 717
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції