Технологічні бренди вирвали першість у рейтингу найдорожчих торгових марок

Бренди модних будинків значно здали свої позиції.

Apple, Google і Coca-Cola утримали лідерство в рейтингу найдорожчих брендів у світі. Таку стабільність торгові марки демонструють четвертий рік поспіль, повідомляється в топ-100 світових брендів від Interbrand Corp.

Вартість бренду Apple підвищилася на 5%, до $ 179,1 млрд. Google, що знаходиться на другій сходинці, додав за рік 11%, подорожчавши до $ 133,3 млрд. Coca-Cola, якій вдавалося утримувати першість протягом 13 років до 2013 року, тепер займає третє місце, вартість її бренду знизилася на 7%, до $ 73,1 млрд.

У першу десятку входять шість представників високотехнологічного сектора: у топ потрапили Microsoft (4-е місце, $ 72,8 млрд), IBM (6-е, $ 52,5 млрд), Samsung (7-е, $ 51,8 млрд), Amazon (8-е, $ 50,3 млрд).

Також в десятці опинилися два автомобільних бренди - Toyota на п'ятому місці і Mercedes на дев'ятому. Замикає топ-10 General Electric, оцінений в $ 43,1 млрд.

Швидкими темпами зростає Facebook, що продемонструвала максимальне зростання вартості бренду за рік - на 48% (до $ 32,6 млрд), це дозволило соцмережі піднятися одразу на вісім рядків - до 15-го місця. У п'ятірку брендів, що найбільш швидко розвиваються, також входять Amazon (+33%), Lego (+25%), Nissan (+22%) і Adobe (+21%).

Зниження інтересу до дорогого одягу і аксесуарів згубно позначилося на модних брендах: Prada опустилася з 69-го рядка на 81-ий, Ralph Lauren - з 91-го на 98-ий, а Hugo Boss позбувся місця в рейтингу. Винятком став Dior, який повернувся в ренкінг цього року на 89-у позицію.

Всього цього року в рейтинг увійшли чотири новачка, причому Hewlett Packard Enterprise (виділена зі старої HP разом з Hewlett-Packard Co.) відразу зайняла 44-е місце з оціночною вартістю бренду понад $ 11 млрд. Власне бренд HP (Hewlett-Packard Co.) розташувався на 48-му місці ($ 10,4 млрд). Замикає цю групу і таблицю в цілому виробник електромобілів Tesla на 100-му місці з $ 4 млрд.

Сукупна вартість 100 провідних світових брендів збільшилася у 2015 році на 4,7% порівняно з минулим роком, до $ 1 трлн 796 млрд. США стали абсолютними лідерами - 52 компанії в першій сотні, Німеччина зайняла 10 місць, Франція - 8.

Interbrand враховує у своїх розрахунках фінансові результати компаній, вплив брендів на рішення споживачів про покупки та здатність компаній забезпечити доходи.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: