Технологічні бренди вирвали першість у рейтингу найдорожчих торгових марок

© Reuters
Бренди модних будинків значно здали свої позиції.

Apple, Google і Coca-Cola утримали лідерство в рейтингу найдорожчих брендів у світі. Таку стабільність торгові марки демонструють четвертий рік поспіль, повідомляється в топ-100 світових брендів від Interbrand Corp.

Вартість бренду Apple підвищилася на 5%, до $ 179,1 млрд. Google, що знаходиться на другій сходинці, додав за рік 11%, подорожчавши до $ 133,3 млрд. Coca-Cola, якій вдавалося утримувати першість протягом 13 років до 2013 року, тепер займає третє місце, вартість її бренду знизилася на 7%, до $ 73,1 млрд.

У першу десятку входять шість представників високотехнологічного сектора: у топ потрапили Microsoft (4-е місце, $ 72,8 млрд), IBM (6-е, $ 52,5 млрд), Samsung (7-е, $ 51,8 млрд), Amazon (8-е, $ 50,3 млрд).

Читайте також: Смартфони Pixel, віртуальна реальність і розумна колонка. Короткий огляд новинок Google

Також в десятці опинилися два автомобільних бренди - Toyota на п'ятому місці і Mercedes на дев'ятому. Замикає топ-10 General Electric, оцінений в $ 43,1 млрд.

Швидкими темпами зростає Facebook, що продемонструвала максимальне зростання вартості бренду за рік - на 48% (до $ 32,6 млрд), це дозволило соцмережі піднятися одразу на вісім рядків - до 15-го місця. У п'ятірку брендів, що найбільш швидко розвиваються, також входять Amazon (+33%), Lego (+25%), Nissan (+22%) і Adobe (+21%).

Зниження інтересу до дорогого одягу і аксесуарів згубно позначилося на модних брендах: Prada опустилася з 69-го рядка на 81-ий, Ralph Lauren - з 91-го на 98-ий, а Hugo Boss позбувся місця в рейтингу. Винятком став Dior, який повернувся в ренкінг цього року на 89-у позицію.

Всього цього року в рейтинг увійшли чотири новачка, причому Hewlett Packard Enterprise (виділена зі старої HP разом з Hewlett-Packard Co.) відразу зайняла 44-е місце з оціночною вартістю бренду понад $ 11 млрд. Власне бренд HP (Hewlett-Packard Co.) розташувався на 48-му місці ($ 10,4 млрд). Замикає цю групу і таблицю в цілому виробник електромобілів Tesla на 100-му місці з $ 4 млрд.

Читайте також: Apple, Coca-Cola, Disney. Оприлюднено список найдорожчих і найвпливовіших брендів світу

Сукупна вартість 100 провідних світових брендів збільшилася у 2015 році на 4,7% порівняно з минулим роком, до $ 1 трлн 796 млрд. США стали абсолютними лідерами - 52 компанії в першій сотні, Німеччина зайняла 10 місць, Франція - 8.

Interbrand враховує у своїх розрахунках фінансові результати компаній, вплив брендів на рішення споживачів про покупки та здатність компаній забезпечити доходи.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / М.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 3
Вибір редакції