20 найдорожчих торгових марок світу. Інфографіка

© Reuters
Четвертий рік поспіль лідером залишається  бренд Apple. 

Компанія Interbrand Corp оприлюднила топ-100 світових брендів. Згідно з цими результатами, технологічні марки вибороли першість.

Apple, Google і Coca-Cola утримали лідерство в рейтингу найдорожчих  у світі. Вартість бренду Apple підвищилася на 5%, до $ 179,1 млрд. Google, що перебуває на другій сходинці, додав за рік 11%, подорожчавши до $ 133,3 млрд. Coca-Cola, якій вдавалося утримувати першість протягом 13 років до 2013 року, тепер займає третє місце, вартість її бренду знизилася на 7%, до $ 73,1 млрд.

У першу десятку входять шість представників високотехнологічного сектора: у топ потрапили Microsoft (4-те місце, $ 72,8 млрд), IBM (6-те, $ 52,5 млрд), Samsung (7-ме, $ 51,8 млрд), Amazon (8-ме, $ 50,3 млрд).

Читайте також: Смартфони Pixel, віртуальна реальність і розумна колонка. Короткий огляд новинок Google

Також в десятці опинилися два автомобільних бренди - Toyota на п'ятому місці і Mercedes на дев'ятому. Замикає топ-10 General Electric, оцінений в $ 43,1 млрд. Своєю чергою, BMW зайняв 11 сходинку рейтингу, ціною в $ 41,5 млрд.

На 12 місці опинився ресторан швидкого харчування McDonald's, оцінений в $ 38,3 млрд., а на 13 - Walt Disney в цілому оцінений в $ 36,5 млрд. Наступну сходинку рейтингу зайняв виробник електронних пристроїв і комп'ютерних компонентів – Intel ($ 36, 9 млрд з підвищенням вартості на 4%).

Facebook продемонстрував максимальне зростання вартості бренду за рік - на 48% (до $ 32,6 млрд), це дозволило соцмережі піднятися одразу на вісім рядків - до 15-го місця.

Читайте також: Apple, Coca-Cola, Disney. Оприлюднено список найдорожчих і найвпливовіших брендів світу

Найбільший у світі виробник мережевого обладнання Cisco був оцінений в $ 30, 9 млрд., що розмістило його на 16 позиції рейтингу. Корпорація Oracle, яка розробляє програмне забезпечення для організацій, вартість якої знизилася на 3%, зайняла 17 сходинку.

Закривають Топ-20 найдорожчих торгових марок світу виробники одягу. Бренди Nike, Louis Vuitton, H&M зайняли три останні сходинки. Вартість Nike підвищилася на 9%, Louis Vuitton оцінили в $ 23,9 млрд., а H&M - $ 22,6 млрд. 

топ-20 найдорожчих брендів світу
ТСН.ua

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ТСН.ua / ХІ
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції