Toyota просить "антикризовий кредит" у 2 млрд. доларів

Криза автопрому докотилася до Японії: компанія Toyota Motor вперше за півсторіччя зазнала збитків. Тепер керівництво концерну намагається захиститися від найгіршого сценарію.

Минулорічний лідер з продажу автомобілів, японський концерн Toyota Motor, отримав перші збитки за 59 років своєї роботи. Щоб вижити в умовах кризи, компанія розраховує на урядовий кредит в 200 мільярдів ієн (близько 2 мільярдів доларів).

Продажі Toyota в США за останні три місяці минулого року впали на 31%. В результаті компанія оголосила про попередній збиток за минулий рік на рівні 350 млрд. ієн (близько 3,5 млрд. доларів), повідомляє агентство Bloomberg.

В цих умовах голова концерну Акідо Тойода вирішив наслідувати приклад колег з General Motors і Chrysler, які ще в минулому році звернулися по фінансову допомогу до свого уряду.

Попри широкомасштабну антикризову програму, що передбачає скорочення виробництва, закриття окремих заводів і скорочення персоналу, приватні інвестори не поспішають надавати компанії позики, необхідні для реструктуризації узятих раніше кредитів.

Приватні інвестори готові кредитувати компанію, але хочуть зростання прибутковості мінімум в півтора рази,

За словами глави токійського Fortis Asset Management Japan Co. Хітоши Ямамото, "Toyota має докласти максимум зусиль, щоб пережити кризу. Гроші не валяються на ринку капіталів".

Автоконцерни, як правило, залучають гроші на свої фінансові підрозділи, які, у свою чергу, кредитують покупців автомобілів. Кошти, які потрібні японському автомобільному гіганту, швидше за все дістануться Toyota Financial Services і підуть на кредитування покупців автомобілів у Північній Америці.

Головний аналітик Shinsei Securities Ясухіро Мацумото вважає, що керівництво концерну намагається зібрати максимальну кількість готівки зі всіх можливих джерел, щоб захиститися від найгіршого сценарію. "Комбінація з державних запозичень і розміщенням корпоративних облігацій демонструє, до якого ступеня Toyota боїться світової фінансової кризи", - додає Мацумото.

У січні концерну вдалося розмістити 10-річні облігації на 80 мільярдів ієн з прибутковістю 2,012% річних. Для порівняння, в серпні 2002 Toyota розмістила 10-річні папери на 150 млрд. ієн з прибутковістю 1,337%.

Тим часом японський міністр фінансів Каору Йосано заявив, що країна готова використовувати частину своїх валютних резервів для надання кредитів державній інвестиційній корпорації, що у свою чергу зможе кредитувати японські компанії, які ведуть бізнес за межами країни.

Читайте також:

Автоконцерн Saab шукає нових власників

Українці стали купувати більше машин

Opel виходить зі складу General Motors

Через кризу Volkswagen закрив один з найбільших заводів

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: