Toyota вдруге стала найдорожчим автобрендом світу

Toyota вдруге стала найдорожчим автобрендом світу
Гроші 6 жовтня, 2011, 10:40 2085
Додати до обраного
Toyota за вартістю бренду випередила таких німецьких автогігантів, як Mercedes та BMW.

Найдорожчим автомобільним брендом світу 2011 року за версією Interbrand стала Toyota. В загальному заліку компанія посіла 11 місце. Вартість японської компанії склала 27,764 мільярда доларів.

Друге місце серед автобрендів і 12-е в загальному заліку зайняв німецький Mercedes, вартість якого складає 27,445 млрд дол. Далі у списку йде BMW з вартістю 24,554 млрд дол., якому дісталося 15-е місце загального рейтингу.

На четвертій позиції розташувалася Honda - 19431 млрд. дол. Замикає п'ятірку лідерів Volkswagen 7,857 млрд. дол. Замикає список автомобільних брендів Ferrari, який оцінили у 3,591 млрд дол.

Варто відзначити, що Toyota і минулого року була визнана найдорожчим автомобільним брендом у світі і також займала 11-у позицію в загальному рейтингу Interbrand. Позиції Mercedes і BMW також залишилися незмінними. Новачком в нинішньому списку став Nissan.

Як повідомлялось, Coca-Cola очолила список ста найдорожчих брендів планети. Експерти оцінили вартість бренду корпорації в 71, 861 млрд дол., що дорівнює двом бюджетам України на 2011 рік.

Читайте також:

Найдорожчим брендом світу стала Coca-Cola

IBM вперше стала дорожчою за Microsoft

Найдорожчим у світі брендом став Google

Прибуток Microsoft перевищив 6,5 мільярдів доларів

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами auto.ria.ua / МС
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 6 жовтня, 2011, 10:40 2085
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції