У рейтингу з продажу автомобілей в Україні за 2010 р. лідирує АвтоВАЗ

АвтоВАЗ
Гроші 14 січня, 2011, 16:46 3199 1
Додати до обраного
Серед лідерів з продажу авто ВАз, ЗАЗ та Hyundai. Лідерами по падінню в 2010 році стали японська Honda і корейська Daewoo.

За підсумками 2010 року лідером з продажу в Україні залишається російський АвтоВАЗ, в той час як Hyundai поступився другим місцем Запорізькому заводу.

АвтоВАЗ утримав першість, однак втратив 23,3% продажів у порівнянні з 2009 роком. Всього, в минулому році на українському ринку було реалізовано 24 901 автомобілів Lada. Частка ринку компанії скоротилася з 19,99% до 15,31%. Такі дані наводить AUTO-Сonsulting.

Другу позицію в 2010 році, витіснивши Hyundai, зайняв вітчизняний ЗАЗ, що зумів наростити, як продажі, так і частку ринку. Запорізький автозавод реалізував 14 900 автомобілів, що на 59% перевищує результати 2009 року (2009 рік - 9 379 штук). Частка ринку компанії збільшилася з 5,78% до 9,16%. У 2011 році українська компанія має намір зміцнити свої позиції на вітчизняному ринку за рахунок виходу нової моделі власного виробництва ЗАЗ Forza. При цьому найдешевший автомобіль на українському ринку ЗАЗ Славута знімається з виробництва.

Замикає трійку лідерів Hyundai. Південнокорейська марка провела 2010 рік досить стабільно, практично повторивши показники 2009 року, проте це не вберегло компанію від втрати другої позиції в рейтингу. Зокрема, бренд реалізував в Україні 13 848 автомобілів, продемонструвавши приріст продажів до 2009 року в 4,9% (2009 рік - 13 202 од.). Частка ринку компанії також практично не змінилася, збільшившись з 8,13% до 8,52%.

Найбільший приріст продажів з першої двадцятки найбільш продаваних брендів показали Renault (+143%), Ford (+134%) і Ssang Yong (+97%). Такі результати дозволили французькій марці зробити ривок відразу на 8 позицій нагору - на 7 місце. Американський Ford також поліпшив своє становище на 8 позицій, перемістившись з 16 на 8 місце. Хороші продажі Ssang Yong дозволили компанії в 2010 року увійти до двадцятки найбільш продаваних автомобільних марок. Південнокорейський бренд, незважаючи на складнощі у материнській компанії, перемістився з 24 на 18 позицію, вдвічі збільшивши частку ринку - з 0,79% до 1,57%.

Лідерами по падінню в 2010 році стали японська Honda і корейська Daewoo, продажі яких знизилися на 36% і 35,8%, відповідно. Якщо в 2009 році Honda реалізувала в Україну 5038 автомобілів, в 2010 - тільки 3223 машини. Схожі цифри і у Daewoo: 2009 рік - 4 843 од., 2010 - 3109 од.

ТОП-20 автомобільних брендів за підсумками продажів в 2010 році (у дужках зазначено, як змінилася позиція бренду в рейтингу порівняно з 2009 роком):

1. ВАЗ (Lada) - 15,31%
2. ЗАЗ - 9,16% (+1) *
3. Hyundai - 8,52% (-1)
4. Toyota (+1)
5. Chevrolet (-1)
6. Chery
7. Renault (+8)
8. Ford (+8)
9. Mitsubishi (-1)
10. Skoda (-1)
11. Kia (-4)
12. Nissan (-2)
13. Volkswagen (+1)
14. Geely (-1)
15. Honda (-4)
16. Daewoo (-4)
17. Mazda
18. SsangYong (+6)
19. Lexus (+4)
20. Subaru (+1)

Читайте також:

ТОП автомобілів 2010 року за версією Top Gear

На автосалоні в Детройті вибрали автомобілі року

Автошоу в Детройті: перші автоновинки 2011 року

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами autoconsulting.com.ua / А.С.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 14 січня, 2011, 16:46 3199 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції