Українцям радять скандалити у супермаркетах через погані продукти

Українцям радять скандалити у супермаркетах через погані продукти

Оскаржити якість продуктів можна у декількох службах контролю

Більшість суперечок з супермаркетами вирішуються на місці на користь споживачів.

Якщо супермаркет продав неякісний продукт, споживачеві варто вирішувати питання на місці, або скаржитись у контролюючі органи.

Такі рекомендації надав експерт з питань якості та безпечності продукції АПК Асоціації "Український аграрний клуб" Олександр Вержиховський.

"В першу чергу потрібно намагатись вирішити питання безпосередньо в торгівельній мережі. Якщо вони не прислуховуються до ваших аргументів, тоді існують регіональні служби з питань захисту прав споживачів. Крім того, питанням якості продуктів опікується Державна ветеринарна та фітосанітарна служба", - зазначив експерт.

За словами Вержиховського, скандали в супермаркетах у більшості випадків закінчуються на користь покупця.

"Ваші впевнені та сміливі дії в цьому випадку в 99% призведуть до того, що все ж таки адміністрація супермаркету піде на поступки. Потрібно бути впевненим у своїх правах", - резюмував експерт.

Нагадаємо, нещодавно у Донецьку почався суд над активістами, які проводили рейди по виявленню в супемаркетах міста прострочених продуктів харчування.

Мова йде про журналістів і блогерів, які оприлюднили факт наявності в торговельній мережі "Амстор" великої кількості продуктів з вичерпаним терміном придатності. Щоб довести, що товари на полицях супермаркету прострочені, активісти відривали з упаковки стікери, під якими були старі етикетки з уже вичерпаними термінами реалізації.

Повʼязані теми:

Наступна публікація