Українські авіакомпанії бояться "чорного списку"

Гроші 2 серпня, 2007, 18:20 691
Додати до обраного
Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" стурбована небезпекою включення всіх українських авіакомпаній до "чорного списку".

Ан-140 (Фото: www.obriy.pib.com.ua)
Євросоюз має практику включення до "чорного списку" всіх авіакомпаній країни, якщо туди вже потрапив бодай один авіаперевізник із неї. (Фото: www.obriy.pib.com.ua)
Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" стурбована небезпекою включення всіх українських авіакомпаній до "чорного списку", який складає Європейський Союз, через конфлікт навколо компанії "Українські середземноморські авіалінії".

Про це на прес-конференції повідомив президент МАУ Юрій Мірошников. З його слів, у ЄС існує програма оцінки безпеки іноземних авіакомпаній (SASA).

Найбільша санкція в межах цієї програми - включення авіакомпанії до так званого "чорного списку".

У цьому разі авіакомпанії не забороняють польотів до країн Європейського Союзу, але вона зобов'язана попереджати пасажирів про те, що її занесено до цього "чорного списку", і тому авіакомпанії самі змушені припиняти свої рейси в країни Європейського Союзу.

Мірошников підкреслив, що існує практика колективного внесення всіх авіакомпаній певної країни до "чорного списку", якщо європейські авіаінспектори виявляють систематичні випадки порушення стандартів SASA у різних авіакомпаній цієї країни й роблять висновок про нездатність її авіавлади забезпечити безпеку авіакомпаній.

За даними Мірошникова, в останню редакцію списку входять всі компанії Киргизстану, Індонезії й низки африканських країн.

Нині до "чорного списку" входить одна з вантажних українських авіакомпаній.

"В "Українських середземноморських авіаліній" є всі підстави, щоб стати другою українською авіакомпанією, внесеною до "чорного списку", - сказав Мірошников.

Він зауважив, що якщо це відбудеться, то з'явиться небезпека колективного внесення всіх авіакомпаній України до цього списку.

"Із цього погляду дуже логічний вигляд мають дії Державіаадміністрації (Державної авіаційної адміністрації при Міністерстві транспорту й зв'язку) з припинення сертифіката експлуатанта "Українських середземноморських авіаліній", оскільки внести в "чорний список" авіакомпанію, яка не функціонує, не можна", - зазначив Мірошников.

Він наголосив, що вважає рішення суду, яке скасовує припинення сертифіката, абсурдним, порівнявши його з дозволом проїзду на червоне світло.

Як відомо, Господарський суд Києва заборонив Державіаадміністрації здійснювати дії з припинення сертифіката експлуатанта авіакомпанії "Українські середземноморські авіалінії".

Державіаадміністрація 25 липня припинила сертифікати експлуатантів авіакомпаній "Українські середземноморські авіалінії", "Балтика" й "Аероміст-Харків".

В 2007 році авіакомпанія "Українські середземноморські авіалінії" (UMAir) має намір збільшити перевезення пасажирів на 18,5%, або на 100 тис. пасажирів порівняно з 2006 роком до 640 тис. пасажирів.

UMAir здійснює чартерні й регулярні авіарейси із червня 2000 року й має основне місце базування в Державному міжнародному аеропорті "Бориспіль" (Київська область).

Географія польотів компанії, станом на лютий, включає чартерні й регулярні рейси в Ліван, Іран, Грузію, Азербайджан, Росію, Білорусь, Єгипет, Туреччину, Німеччину, Казахстан, Узбекистан, Сирію та Йорданію. Крім того, компанія здійснює рейси на внутрішніх маршрутах з Києва до Ужгорода, Чернівців, Сімферополя, Харкова й Одеси.

"Українські середземноморські авіалінії", зареєстровані у формі товариства з обмеженою відповідальністю, мають у своєму авіапарку 8 літаків.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Українські новини / О.В.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 2 серпня, 2007, 18:20 691
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції