Українською авіацією керуватимуть росіяни

Українською авіацією керуватимуть росіяни© President.gov.ua
Гроші 8 липня, 2010, 10:47 6273 31
Додати до обраного
Обидва партнери спільного підприємства – "Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) і "Антонов" - отримають по 50%. Очолить СП росіянин.

Російсько-українське спільне підприємство (СП) "ОАК-Антонов" очолить гендиректор ТОВ " Управляюча компанія "ОАК - Цивільні літаки" Юрій Грудінін.

СП буде зареєстроване в Москві у формі ТОВ до 1 жовтня 2010 року, обидва партнери – "Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) і "Антонов" - отримають по 50%.

Нинішній керівник "Антонов" Олександр Кива зможе стати лише заступником створюваного СП.

СП створюється на основі "ОАК - Цивільні літаки". Цей підрозділ, який у рамках ОАК повинне було займатися цивільними проектами корпорації, розгубив велику частину своїх повноважень : проект SuperJet досі залишається в підрозділі бойової авіації, а програма перспективного літака МС-21 віддана корпорації "Іркут".

Нагадаємо, голова правління ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" Олексій Федоров заявив, що українські та російські авіапідприємства домовилися про створення спільного підприємства із закупівлі матеріалів і комплектуючих виробів для післяпродажного обслуговування літаків марки "Антонов".

Раніше ЗМІ повідомляли, що Україна має намір передати Росії контроль в авіабудівному концерні "Антонов", щоб отримати знижку на газ в 2010 році. 50 відсотків плюс одна акція компанії можуть бути передані ОАК, а натомість "Антонов" отримає невелику частку в російській корпорації.

Читайте також:

РФ запропонувала замінити в Ан-148 українські двигуни на російські

Росія та Україна створять спільне авіапідприємство до осені

Україна пообіцяла не віддавати Росії авіапромисловість та суднобудування

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РБК-Україна / І.О.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 8 липня, 2010, 10:47 6273 31
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 31
  • NeO NeO 8 липня, 12:31 Згоден 14 Не згоден 0 Ось цитата з ... И не только на него. Заводы в Ульяновске и Казани, которые должны были строить “Ту-204” и его модификацию “Ту-214”, планируют остановить на три года, и там якобы уже начались сокращения. Средства, выделяемые Воронежскому заводу, где строят украинско-российский “Ан-148”, уменьшены на 60% от объемов 2009 года. А все потому, что деньги гражданского авиапрома полностью идут на SSJ 100, хотя у нас сейчас есть уже состоявшийся “Ан-148”, который куда перспективней. — Вот именно! Этот самолет реален. Он быстро и хорошо получил сертификат, что является в авиастроении решающим фактором. У него прекрасное будущее, если, конечно, в свете новых политических тенденций киевское КБ Антонова не втянут в нашу Объединенную авиастроительную корпорацию (ОАК). — Чтоб было легче убрать конкурента? — Конечно. — Наши СМИ недавно кричали, что Россия делает это для того, чтобы спасти украинское авиастроение. — Это еще вопрос, кто кого спасать будет. Украинцы сегодня работают по европе відповісти цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції