Столичні відділення пошти від 1 січня не проводять платежі.
Державне підприємство "Укрпошта" в своїх відділеннях у Києві від початку року не приймає комунальні платежі за квитанціями, які формує комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр" (ГІОЦ). В "Укрпошті" кажуть, що комісія, що діяла до цього, невигідна підприємству, бо послуга – збиткова. Натомість переговори з ГІОЦ щодо нового розміру комісії поки що не дали результату.
У ГІОЦ уточнили, що "Укрпошта" хоче підвищити комісію втричі – до 1,5%. Про це повідомив директор ГІОЦ Віталій Козубський на прес-конференції, передає УНІАН.
"У нас до кінця 2016 року був чинним договір, яким передбачено фінансову винагороду "Укрпошті" за прийом платежів. У проекті договору, який був запропонований "Укрпоштою" з 1 січня 2017 року, після того як за їхньою ініціативою було припинено чинний договір, плата "Укрпошті" за прийом комунальних платежів підвищена в три рази – до 1,5%", – уточнив Козубський.
Він зазначив, що ГІОЦ не має можливості оплачувати такі суми фінансовим установам за надання послуг.
"Це перевищує ту плату, яка діє у нас з іншими фінансовими установами. Наприклад, для комерційних установ ця комісія становить від 0,5% до 0,7%", – сказав Козубський.
Зазначимо, що ГІОЦ формує повідомлення про оплату рахунків із централізованого водовідведення гарячої води, централізованого постачання холодної води і водовідведення, а також утримання будинків та прибудинкових територій (квартплати) в Києві.
Поштовий оператор вибачився перед клієнтами за незручності та запропонував тимчасово йти з платіжками ГІОЦ до банків або користуватись електронними сервісами.
Нагадаємо, від початку 2017 року державний "Ощадбанк" ввів комісію за прийом комуналки - 3 гривні за кожен платіж. Не сплачуватимуть їх лише ті пенсіонери, які мають пенсійну карку цього банку.