Поскаржитися на втрачену кореспонденцію можна онлайн.
Державна "Укрпошта" нарешті скасувала плату за пошук загублених листів та посилок. Тобто раніше підприємство брало гроші за розшук кореспонденції, яку саме ж і загубило.
"Робота в "Укрпошті" наповнена деякими цікавими моментами, які викликають щире здивування, коли знайомишся з ними. Таким моментом для мене стала процедура розшуку відправлень. Коротко: якщо ваш лист або посилка загубилися під час пересилання, то вам потрібно піти у відділення, написати заяву і заплатити гроші за розшук. Грубо кажучи, виходить, пошта загубила, але клієнт ще й повинен заплатити, щоб його відправлення знайшли. Ми критично підійшли до ситуації і злегка оновили процедуру. По-перше, щоб розшукати відправлення, тепер не потрібно нікуди йти. Варто заповнити форму на сайті та отримувати всю необхідну інформацію на пошту. По-друге, прибрали плату за послугу", - написав у Facebook керівник "Укрпошти" Ігор Смілянський.
Тим часом у соцмережах клієнти повідомляють про випадки, коли "Укрпошта" загубила листи та посилки. Скажімо, Анна Гороженко зазначає, що "за допомоги працівниці відділення 08131 (Софіївська Борщагівка під Києвом) Оксани Коваль я довідалась, що "якщо лист не "заказний", то доставки ніхто не гарантує".