"Укрзалізниця" може підписати найбільший за свою історію контракт

"Укрзалізниця" може підписати найбільший за свою історію контракт© Архів
Гроші 21 липня, 2011, 09:39 2875 1
Додати до обраного
"Укрзалізниця" замовила електровозів на 2 мільярди доларів.

"Укрзалізниця" законтрактувала найбільший за свою історію обсяг електровозів. Держадміністрація 20 червня підписала меморандум з "Луганськтепловозом" і грузинським "Електровозобудівельником", зарезервувавши будівництво 292 і 141 одиниць техніки відповідно.

Контракти оцінюються в загальну суму не менше за 2,1 млрд доларів. Залучити настільки велику суму буде непросто. Експерти очікують, що профінансувати кредит під силу хіба що консорціуму великих банків, пише Комерсант-Україна.

Це найбільше замовлення УЗ за весь час її існування. Досі найбільшим був контракт, який був підписаний в 2007 році з "Луганськтепловозом" на виробництво 18 локомотивів. Виходячи з поточної вартості електровоза в 5 млн дол., загальна сума контракту може становити 2,16 млрд дол., зазначив старший аналітик ІК Dragon Capital Таїсія Шепетко.

"Це замовлення дуже важливе для нас - це приблизно 50% потужностей нашого підприємства", - сказав голова наглядової ради "Луганськтепловозу" Віктор Бикадоров.

За його словами, компанія має достатні потужності для виконання замовлення. Зараз вони завантажені приблизно на 50%.

"Крім того, ми виконаємо умову залізничників - організуємо до 80% локалізації виробництва комплектуючих в Україні", - підкреслив гендиректор "Луганськтепловозу" Сергій Міхєєв.

В УЗ поки не знайшли фінансування для проекту. В адміністрації уточнили, що ведуть переговори з "Ощадбанком" Росії, "Зовнішекономбанком", "ВТБ Банком" і "Ощадбанком". В "Ощадбанку" та "Зовнішекономбанку" підтверджують інформацію про переговори, але не коментують їх перебіг. А в "ВТБ заявили", що не ведуть переговори з УЗ. Таку суму може взяти на себе тільки консорціум банків, упевнений перший заступник голови правління " ВТБ Банку" Віталій Фішер. Справа в тому, що, згідно з вимогами Нацбанку, український банк не може видати одному позичальникові кредит, що перевищує 25% його регулятивного капіталу.

Нагадаємо, що Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) готовий до співпраці з Укрзалізницею та виявив бажання подвоїти фінансування своїх проектів за умови реформування залізничної галузі України.

Серед перспективних нових проектів, що можуть з'явитися вже цього року, залізничники та банкіри називають проекти з електрифікації та оновлення рухомого складу.

Читайте також:

"Луганськтепловоз" офіційно став російським

"Укрзалізниця" доїздилася до збитків у 2,4 мільярда гривень

"Укрзалізниця" і "Skoda" планують створити СП

ЄБРР профінансує Укрзалізницю в обмін на реформи

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Комерсант-Україна / МС
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 21 липня, 2011, 09:39 2875 1
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 1
Вибір редакції