Уряд не підвищуватиме податок на рекламу

Уряд не підвищуватиме податок на рекламу© Корреспондент
Гроші 23 квітня, 2010, 14:15 1079
Додати до обраного
Опозиція запевняє, що уряд відмовився від цієї ідеї і до кінця дня має буди офіційна заява на підтвердження цієї позиції.

Опозиція зупинила підвищення податку на рекламу, повідомив перший заступник голови комітету Верховної ради України з питань свободи слова та інформації, БЮТівець Андрій Шевченко за результатами наради щодо питання формування бюджету на 2010 рік, зокрема планів Міністерства фінансів підвищити у десятки разів податок на рекламу.

За словами Шевченка, "згідно з інформацією, яку ми мали, у цьому бюджеті планувалося підвищення податку на рекламу для телебачення у 42 рази, для друкованих видань – в 35 разів. Якби це стало реальністю, це було б великою проблемою для медіа-ринку, і багато мас-медіа були б поставлені на межу виживання".

На нараді представник Міністерства фінансів офіційно заявив, що підвищення податку на рекламу не планується.

"Тобто Мінфін відмовився від цієї ідеї і до кінця дня має буди офіційна заява міністра або заступника міністра на підтвердження цієї позиції", - сказав БЮТівець.

"Це перемога здорового глузду і результат спільних, злагоджених дій громадськості, медіа індустрії, а також опозиції, коли своєчасно були виявлені документи про підготовку цього явно неадекватного рішення", - сказав Шевченко.

Він підкреслив, що у 2010 році рекламний і медіа-ринок працюватиме за тими правилами, за якими він звик працювати.

Шевченко також наголосив, що опозиція наполягатиме на дуже докладному розгляді бюджету-2010 з дотриманням усіх процедур.

"Історія з податком на рекламу показує, що в цьому бюджеті може бути маса дуже неприємних для країни сюрпризів", - сказав депутат.

Раніше повідомлялося про те, що в проекті змін до декрету Кабінету міністрів "Про місцеві податки і збори", який може бути прийнятий найближчим часом пропонувалося збільшити ставку податку на рекламу з 0,5% до 2,5-3% і ввести додаткові коефіцієнти, що підвищують: для реклами на телебаченні – 7, в друкарській пресі – 5 і для зовнішньої реклами – 2.

Читайте також:

Українським підприємцям підвищать податки

Уряд підвищить податок на рекламу в десятки разів

Новий податок на телерекламу розорить українське ТБ 

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами УНІАН / І.О.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 23 квітня, 2010, 14:15 1079
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції