Японці побудують метро на Троєщину за 14 мільярдів

Японці побудують метро на Троєщину за 14 мільярдів© Украинское Фото
Гроші 27 січня, 2011, 14:14 1636 2
Додати до обраного
Для введення лінії метро в експлуатацію буде потрібно 200 вагонів рухомого складу, для придбання якого знадобиться близько 1,5 млрд. гривень

Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко заявляє, що угода про будівництво метрополітену на столичний житловий масив Троєщина буде підписана 28 січня з японською компанією.

"Я думаю, що завтра, 25 січня, буде підписано угоду з японською компанією з приводу будівництва метрополітену на Троєщину", - сказав він.

Він повідомив, що вартість будівництва становитиме близько 14 млрд. гривень, у тому числі на лівому березі Дніпра - 5,2 млрд. гривень, а на правому - 5,5 млрд. гривень.

Окрім того, для введення лінії метро в експлуатацію буде потрібно 200 вагонів рухомого складу, для придбання якого знадобиться близько 1,5 млрд. гривень, якщо буде закуповуватися рухомий склад вітчизняного виробництва.

Термін спорудження цієї лінії становить три роки.

"Є можливість отримання кредиту в єнах київським метрополітеном для будівництва цієї гілки метро. Це кредит на 30 років під 1,5% річних. Видається він за умов того, що буде використано японські технології при будівництві метро, зокрема, це буде японський рухомий склад і це буде японське метро", - сказав Крамаренко, зазначивши, що робоча сила і прохідники та підрядники під час будівництва метро можуть бути українські.

Він також повідомив, що паралельно з цим КМДА веде переговори з українськими і російськими банками про випуск облігацій київського метрополітену, грошові кошти від яких будуть спрямовані на будівництво цієї лінії.

Крамаренко також повідомив, що у даний час йде робота над підготовкою меморандуму, який планують підписати в лютому щодо будівництва тунелю під Дніпром.

За його словами, в реалізації проекту зацікавлені російський Автодор і французька компанія Vinci.

Як повідомлялося раніше, на розвиток столичного метро 2011 року планується залучити 1 млрд 182,5 млн гривень кредитних коштів, в тому числі кредит Європейського банку реконструкції та розвитку, а також кошти лізингу.

Читайте також:

Київ візьме мільярдний кредит на метро

У 2011 році Київ витратить 5 мільярдів на метро, мости і житло

У метро Харкова встановили лавки по 8 тисяч доларів кожна

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Економічна правда / І.О.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 27 січня, 2011, 14:14 1636 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
  • Галина Галина 27 січня, 14:56 Згоден 1 Не згоден 1 Тобто, проектуватися лінія буде під японський транспорт! А наші транспортники залишаться без роботи, без доходів. Це знадчить що ми вже РАБИ, і будемо в себе країні працювати на іноземний капітал. Зараз нам пропонують купити їх транспорт по їхній ціні, а потім потрібно буде доглядати їхнім спеціалістам, за своїм товаром, платити їм за ремонти, за роботу!!! А наші люди стануть для них ніким, бо і їздити в цьому транспорті простий народ не зможе- ціни за проїзд в цьому транспорті стануть нереальними для безробітного населення, для студентів. Вони прекрасно розуміють, що вони-японці стають повноправними власниками нашого транспорту! Але наше керівництво цього не розуміє!!! Чому ви радієте? безробіттю для нашого народу і переселення японців на наші території???Та вони за ці три роки так пустять тут коріння, що і нам місця не залишиться!!!! Цей проект загубить все наше виробництво і зробить наш народ рабами! відповісти цитувати Дякуємоспам master master 27 січня, 22:07 Згоден 0 Не згоден 1 Полностью поддерживаю,долой узкоглазых.Россия против их намерений вернуть Курилы закупает Мистрали,нам за неимением такой техники придётся взяться за вилы. цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції