За боржників мобільних і кабельних операторів взялися колектори

За боржників мобільних і кабельних операторів взялися колектори© Сегодня
Гроші 8 листопада, 2010, 10:41 2583
Додати до обраного
На ринку зв'язку найбільший відсоток справ, що передаються колекторам, це шахрайські операції з мобільним зв'язком.

Кабельні і мобільні оператори почали залучати колекторів до роботи з абонентами-боржниками. При цьому колектори використовують стандартні методи роботи - розсилку SMS і дзвінки боржникам, інформуючи їх про необхідність погасити заборгованість.

Практику залучення колекторів активно використовує телекомунікаційна компанія "Воля". "Називати компанії-колектори без їх згоди ми не маємо права за умовами контрактів, але їх кілька", - повідомили в прес-службі "Волі". За даними видання "Дело", з "Волею" співпрацюють щонайменше три колекторські фірми.

"На жаль, виникають ситуації, коли абоненти не погашають виниклу заборгованість або ж при розриві договору не повертають взяте в оренду устаткування", - аргументувала керівник відділу PR -компании "Воля" Аліна Сигда.

За її словами, причина залучення колекторів до роботи з боржниками в простому розподілі праці. "Ми - провайдер телекомунікаційних послуг. Наше завдання - надання доступу абонентів до інформації, розваг і комунікацій. Очевидно, що ми найняли компанії, які спеціалізуються на претензійній роботі і пошуку боржників", - пояснила Сигда.

При цьому в компанії підкреслюють, що колектори починають роботу з боржником вже в крайньому випадку. "Непогашення заборгованості впродовж більш ніж трьох місяців з моменту її виникнення, незалежно від розмірів боргу, є основою для того, щоб серйозно засумніватися в намірі сплатити спожиту послугу", - говорить Аліна Сигда.

Шляхом залучення "збирачів боргів" пішов і "Київстар". "Компанія працює з двома колекторними компаніями. Умови їх роботи жорстко регламентуються договором. Без повідомлення "Київстару" колектори не можуть здійснювати ніяких дій. Це пов'язано з тим, що так звані боржники - на відміну, наприклад від банків - це завжди поточні клієнти компанії", - пояснила начальник прес-служби "Київстару" Юлія Шиліна.

У компанії підкреслюють, що колекторні компанії притягуються до роботи з тими боржниками, які однозначно класифікуються як такі, що свідомо уникають оплати отриманих послуг.

Як відмітила Юлія Шиліна, на ринку зв'язку найбільший відсоток справ, що передаються колекторам, це шахрайські операції з мобільним зв'язком. На другому місці - юридичні особи.

У телекомунікаційних компаніях стверджують, що мають усі правові підстави передавати контактну інформацію про клієнтів третім особам, зокрема колекторам, оскільки це передбачено законом про телекомунікації, а також правилами надання послуг, які підписують абоненти при укладанні договору з компанією.

"Законодавство не забороняє залучення колекторів до роботи з абонентами. Очевидно, що економічно це виправдано, оскільки блокування послуги для боржника зовсім не означає, що він автоматично погасить заборгованість. В деяких випадках використовується і принцип хард-коллекшн, коли колектори виїжджають на місце і проводять профілактичні бесіди з абонентами. Але масово використовувати такий підхід неефективно", - розповів юрист Олексій Дідковський.

Читайте також:

Українські колектори почали скуповувати у банків забезпечені кредити

Боржникам банків хочуть дозволити викупати борги у колекторів

Колектори довели удову з чотирма дітьми до психлікарні

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Дело / П.З.
Побачили помилку - контрол+ентер
Гроші 8 листопада, 2010, 10:41 2583
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції