Журнал BusinessWeek виставили на продаж

Через різке зменшення прибутків від реклами авторитетний американський жірнал BusinessWeek опинився на межі краху.

Американська компанія McGraw-Hill Cos. виставила на продаж відомий діловий журнал BusinessWeek, який в другому кварталі поточного року втратив 30% прибутків від реклами і опинився на межі рентабельності.

Доходи журналу за цей період склали 43,9 млн доларів. Причиною зниження прибутків стали рецесія та зростання конкуренції з боку інтернет-видань. Нагадаємо, у квітні цього року провідне американське видавництво Condé Nast через нерентабельність закрило діловий журнал Portfolio.

"Журнали зазнають таких же збитків від зменшення заявок на розміщення реклами, як і газети", - зазначив аналітик компанії Чікаго Morningstar Inc. Том Корбетт. За його словами, найближчим часом можна чекати на крах інших великих видань, які мають проблеми з прибутковістю.

Журнал BusinessWeek був заснований в 1929 році. Він є одним із найстаріших та найбільш авторитетних ділових видань в США. Кожного тижня BusinessWeek читають майже 5 мільйонів людей в 140 країнах світу.

Читайте також:

Медіамагнат Руперт Мердок заплатив за мовчання жертвам папарацці

Суд США дозволив продаж активів General Motors

Аеропорт Дніпропетровська виставили на продаж

Microsoft і Yahoo відновили переговори про партнерство

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: