"Зроблено в ЄС" - новий лейбл

Єврокомісія пропонує країнам-членам Євросоюзу запровадити для продуктів і напоїв спеціальну торгову марку - "Зроблено в ЄС".

Зроблено в ЄС (Фото: www.made-in-europe-quality-by.de)
Єврокомісія знову намагається запровадити маркування товарів спільним європейським лейблом. (Фото: www.made-in-europe-quality-by.de)
Єврокомісія пропонує країнам-членам Євросоюзу запровадити для продуктів і напоїв спеціальну торгову марку - "Зроблено в ЄС", повідомляють європейські ЗМІ.

Відповідну пропозицію, метою якого є ідентифікувати виготовлені в ЄС продовольчі товари, висунув єврокомісар з охорони здоров'я й захисту прав споживачів Маркос Кіпріану.

Він пропонує надавати лейбл "Зроблено в ЄС" зокрема продукції, виробленій на імпортній сировині, за винятком м'яса.

Проект розробленої Кіпріану законодавчої ініціативи, що її, як очікується, буде офіційно оприлюднено в грудні, не є принципово новим за своєю суттю.

2004 року Єврокомісія була змушена відмовитися від аналогічної ідеї в зв'язку з рішучою опозицією з боку Великої Британії, Німеччини та Нідерландів, а також бажанням ряду інших членів ЄС зберегти національні торгові лейбли.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: