Більшості киян не заважає хаотичне розміщення зовнішньої реклами – дослідження

© УНІАН
Згідно з дослідженням, близько третини опитаних вважають, що кількість реклами скорочувати не потрібно. 

Тільки 5% киян турбує хаотичне розміщення зовнішньої реклами в місті і тільки 4% стурбовані її надмірною кількістю. Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив засновник соціологічної групи "Рейтинг" Ігор Тищенко в ході презентації результатів соціологічного дослідження "Оцінка окремих аспектів розвитку Києва: реклама, туризм", проведеного спільно з Асоціацією зовнішньої реклами України. 

"Зверніть увагу, що тільки 5% киян зазначили, що їх турбує хаотичне розміщення вуличної реклами і тільки 4% - надмірна кількість зовнішньої реклами на вулицях міста", - сказав Тищенко, додавши, що для киян більш важливими є тарифи на комунальні послуги - 77%, корупція в міських органах влади – 36% і якість роботи міських служб - також 36%.

При цьому він зазначив, що кількість прихильників незначного скорочення зовнішньої реклами перевищує кількість прихильників істотного скорочення. Згідно з дослідженням, близько третини опитаних вважають, що кількість реклами скорочувати не потрібно, близько 40% виступають за незначне скорочення зовнішньої реклами.

Тільки 14% вимагають повністю прибрати сітілайти, тільки 18% - борди, щити. Присутня на прес-конференції голова Асоціації зовнішньої реклами України Оксана Поліщук зазначила, що асоціація розробила і представила план реформування ринку зовнішньої реклами, що передбачає скорочення кількості зовнішньої реклами та упорядкування її розміщення й відповідний очікуванням киян.

"Для нас було важливо зрозуміти, наскільки, на думку киян, має скоротитися кількість зовнішньої реклами в місті, - сказала Поліщук. - Адже озвучувалися різні відсотки з боку муніципалітету. Звучало 30-40%, потім 80%, іноді навіть озвучувалися ідеї звільнити практично весь Київ від зовнішньої реклами. Влада в цих твердженнях завжди посилалася на думку громади, що це запит городян".

Вона підкреслила, що відсоток скорочення, який пропонує асоціація, повністю відповідає очікуванням більшості киян, згідно з цим дослідженням. "Наш план реформування ринку реклами – однозначне скорочення і підвищення якості систематизації розміщення. Відсоток скорочення - від 40% до 50% в залежності від вулиці. Це цілком відповідає очікуванням киян, які ми бачимо в опитуваннях", - сказала Поліщук, додавши, що скорочення повинні проводитися пропорційно, щоб запобігти їх використання для монополізації ринку одним з учасників.

Тищенко повідомив, що в ході дослідження, проведеного у другій половині вересня, було опитано 1000 киян, які репрезентували населення столиці за віком і статтю. Статистична похибка не перевищує 3,1%.

Надходження в бюджет Києва за користування місцями комунальної власності для розміщення зовнішньої реклами у січні-липні 2016 року склали понад 110 млн грн, що на 29 млн грн перевищує надходження за аналогічний період минулого року.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції