Чи потрібні маршрутки: у Києві скаржаться на відсутність комфорту, а в Берліні буси запустили вночі

Чи потрібні маршрутки: у Києві скаржаться на відсутність комфорту, а в Берліні буси запустили вночі

Фото: zp.comments.ua

Столичні чиновники визнали, що без мікроавтобусів не обійтись.

На сайті Київської міськдержадміністрації з'явилась петиція, у якій активісти вимагають замінити маршрутки на автобуси та електротранспорт. "Розробити спільно з перевізниками трирічний план повної відмови міста від "маршруток" із подальшим переходом на лише маршрутні автобуси та електротранспорт, які курсуватимуть за чітко визначеним графіком", - йдеться у тексті.

Петиція вже набрала понад 10 тисяч голосів, тому її розглядають у КМДА, йдеться у сюжеті "Сніданку з 1+1".

Така петиція пов'язана з тим, що пасажири скаржаться на відсутність комфорту і безпеки. Проте маршрутки наразі виконують важливу функцію в столиці. "Вони всі ось-ось розваляться. На них дуже небезпечно їздити. Маршрутки просто частіше ходять, але вони маломісткі", - вважає киянка Юлія.

При цьому маршрутки хвалять за швидкість, адже автобуси ходять не так часто, як це потрібно. В інших містах до маршруток теж ставляться неоднозначно. Так, у Херсоні їх вважають зручними, а тернополяни хочуть бачити їх більш чистими і зручними.

Самі ж водії маршруток запевняють, що не буде маршруток – все зупиниться. "Порвались дроти в тролейбуса. Перш ніж його відремонтують, що люди робитимуть. Зійшов трамвай з колії, що люди будуть робити? Зникла електроенергія, що люди робитимуть?", - задаються водії.

Європейський досвід свідчить, що без міні-автобусів дійсно не обійтись. У Берліні вони часто обслуговують або маршрути із малим пасажиропотоком, або здійснюють нічні рейси. У Відні та Барселоні курсують вузькими вуличками, якими важко проїхати звичайним автобусам. З обов'язкових умов - місце для інвалідного візка і зручні пандуси. Та з маршрутними таксі по-українськи іноземці не знайомі. Слова марштрутка вони ніколи не чули.

Наразі у Київраді працюють над покращенням їхнього стану і зменшенням кількості. Однак зовсім відмовитись від них, як просять активісти у петиції на сайті КМДА, не вдасться. Чиновники переконують, що є маршрутки, які підвозять пасажирів до великих магістралей. Таким чином, сенсу використовувати великі автобуси немає через відсутність пасажиропотоку. Наразі у столиці існує 170 маршрутів, які обслуговують майже дві тисячі маршруток, якими щодня користується близько півмільйона пасажирів.

Кияни просять владу замінити маршрутки на автобуси

Кияни просять владу замінити маршрутки на автобуси

Повʼязані теми:

Наступна публікація