"Наша пісня гарна й нова". Чому і хто руйнує в Києві новий асфальт

Фахівці радять столичним дорожникам і владі встановити ваговий контроль.

Нове дорожнє покриття в Києві швидко руйнується через недотримання норм укладення асфальту.

Про це йдеться у сюжеті ТСН. Тиждень.

Так, понівечене покриття можна помітити на київській вулиці Овруцька. Зовсім нещодавно сюди приїхала купа техніки і змінила старий асфальт на новий. Він мав радувати водіїв щонайменше 5 років за гарантіями, але через місяць новеньке полотно стало придатне тільки для повторної ліквідації.

Також на проспект Правди в Києві два місяці тому завершили капітальний ремонт. В один кілометр цього проспекту вклали 12 мільйонів гривень, але асфальт не витримав і провалився.

На Вишгородській минулого року замінили частину покриття. За місяць там з'явилися проблеми, через що асфальт перестелили. Однак наразі його треба міняти втретє.

У найдорожчу вулицю столиці - проспект Бажана - в 2012 році перед Євро-2012 вклали 400 мільйонів гривень. Гарантія мала б бути десятирічною, проте дали на сім. Та не минуло і чотирьох, асфальт тріщить по швах.

Інженер-консультант міжнародної ініціативи з прозорості будівництва CoST Леонід Рибіцький переконаний, що найдоступнішим і найдешевшим рішенням є дотримання ваги транспорту. "Проблема асфальту – він боїться температури. І це - проблема всіх європейських країн, які забороняють будь-який в'їзд до міста за температури вище 24 градусів. Там, де є асфальтобетонне покриття – автобуси переходять на більш легкі, фурам взагалі забороняється в'їзд. На жаль, в Києві і інших містах цього не відбувається і за високої температури фури просто нарізають колії", - переконаний вы.

На думку спеціаліста, зіпсовано асфальт на Овруцькій через великогабаритні тролейбуси, які в спеку з маршрутів треба було негайно зняти.

Виявляється, знищений за місяць асфальт відповідає всім українським нормам, але він приречений на руйнування.

"Чому колейність? Повинні були це передбачити, що буде тролейбусна зупинка або під'їзд транспорту. Традиційно робили, тобто приїхали закатали і поїхали. Там повинні були використовувати інші матеріали, суміші, які б витримали навантаження", - заявив Олег Макарчев, керівник приватної лабораторії.

Крім того, виявляється, що в Києві немає жодного пункту вагового контролю. В спеку, наприклад, понівечений тролейбусами асфальт на вулиці Овруцька може витримати не більше 11 тонн на одну вісь, а вага переповненого громадського транспорту, який курсує покриттям, може сягати 15 тонн.

"КП "ШЕУ" виконує свої обов'язки з приведення покриття до нормального стану. Якщо цього не робити, то зупинки перетворять в непроїздні місця. Замкнуте. Але "Київавтодор" займається цим питанням і ми робимо висновки, працюємо для недопущення таких дефектів", - повідомив після тривалої паузи Михайло Деренько, заступник начальника відділу експлуатації мостових і гідротехнічних споруд кк "Київавтодор".

При цьому перекладати асфальт будуть за рахунок платників податків. Винних у прорахунках не накажуть, адже такої норми в законодавстві не передбачено.

Щоб зрозуміти стан столичних доріг,, варто поглянути на них уночі. При контровому світлі фар можна побачити усі нерівності.

Сергій Гальченко.

Залиште свій коментар

Аватар
Залиште свій коментар

Коментарі до посту

Останні Перші Популярні Разом коментарів: