Airbus може відмовитися від "чорних скринь"

Airbus A330
Наука та IT 4 вересня, 2009, 14:52 1256
Додати до обраного
Компанія вивчає можливість використовувати інші способи збору інформації.

Конструктори Airbus вивчають можливість передачі дані про польоти літаків в реальному часі через супутники, аби не покладатися на роботу бортових самописців, заявив глава компанії Томас Ендерс в інтерв'ю французькому виданню Parisien.

"Чорні скрині" на борту літака записують параметри польоту, а також звуки в кабіні пілотів. Вони необхідні для з'ясування причин авіакатастроф.

У інтерв'ю Parisien глава Airbus знов повідомив, що компанія готова надати допомогу у фінансуванні пошуків в Атлантиці бортових самописців А330, що розбився в червні. Але при цьому Airbus хоче прийняти заходи, аби в майбутньому не залежати від "чорних скринь".

Лайнер Airbus A330, що виконував рейс Air France з Ріо-де-Жанейро до Парижа розбився над Атлантикою 1 червня, на його борту знаходилися 228 чоловік. Фахівцям удалося витягувати з океану 50 тіл загиблих і частину уламків літака, бортові самописці не знайдені до сих пір.

"Аби поліпшити в майбутньому безпеку повітряного транспорту, ми маємо бути упевнені, що зможемо при нещасному випадку отримати інформацію про політ. У випадку з AF 447 (номер рейса потерпілого катастрофу А330) ми зіткнулися з проблемою знайти "чорні скрині" на дні океану", - сказав Ендерс.

Компанія вивчає можливість використовувати інші способи збору інформації.

"Найважливіші дані про політ можуть бути передані в реальному часі через супутники, як це відбувається з інформацією, пов'язаною з технічним станом літака. Ми працюємо над цим питанням з нашими партнерами і постачальниками", - заявив глава Airbus.

Експерт французької радіостанції France Info Фредерік Беніада відзначає, що передача даних з літака в реальному часі вже використовується при випробувальних польотах літаків. Проте відправляти на супутники дані з декількох тисяч літаків по всьому світу - це серйозна проблема.

"Потрібно збільшити число супутників, розширити їх можливості і задатися питанням, як цю інформацію зберігати. Це може обійтися в мільярди доларів", - вважає експерт.

Крім того, за його словами, така система зажадає внести зміни до міжнародних угод про безпеку повітряних перевезень.

Читайте також:

Знайдені нові уламки аеробуса А-330 та останки тіл пасажирів

Пілоти Air France відмовляються літати на аеробусах A-330

Ще один аеробус А-330 ледь не розбився в США

 

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами РИА Новости / Д.М.
Побачили помилку - контрол+ентер
Наука та IT 4 вересня, 2009, 14:52 1256
Додати до обраного
Всього коментарів: 0
Вибір редакції