Американські астрономи знайшли в Сонячній системі загадкову дев'яту планету

Американські астрономи знайшли загадкову дев'яту планету в Сонячній системі© скріншот з відео
Маса небесного тіла приблизно в 10 разів більше маси Землі.

Американські астрономи стверджують, що в Сонячній системі існує дев'ята планета, розміром з Нептун.

Про дослідження науковців Майкла Брауна і Костянтина Батигіна з Каліфорнійського технологічного інституту йдеться у журналі Science.

Читайте також: Марсіанський зоопарк. На фото NASA з Червоної планети розгледіли горил

За даними вчених, вони виявили цю невідому планету шляхом математичного аналізу збурень, які відчувають безліч крижаних тіл із так званого Поясу Койпера – величезного простору за орбітою Плутона, де обертаються мільярди космічних тіл.

Так, розрахунки показали, що планета обертається навколо Сонця на відстані 20 орбіт Нептуна. При цьому маса небесного тіла приблизно в 10 разів більше маси Землі.

Вчені також зазначають, що через таку віддаленість від Сонця, планети не видно, а повний оберт навколо Сонця вона робить за 10-20 тисяч років.

Раніше повідомлялося, що 20 січня п'ять планет сонячної системи вперше за 11 років стали в один ряд. Згодом, на початку серпня, п'ять планет можна буде побачити в вечірньому небі після заходу сонця. В цей час спостерігати явище буде зручніше мешканцям південної півкулі. Після цього подібних явищ не буде до 2018.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Science News / МХ