Американські вчені розкрили причину розвитку шизофренії

Групі дослідників з США вдалося знайти у хворих важливий ген.

Американські вчені заявили, що вперше виявили ген, однозначно пов'язаний з розвитком шизофренії.

За даними журналу Nature, групі дослідників з США вдалося знайти у шизофреніків варіант гена, дія якого пояснює, яку роль відіграють генні мутації, імунна система і мікробіома у розвитку цієї небезпечної психічної хвороби, пише Лента.ru.

Так, генетики і психіатри зібрали величезну базу даних щодо 65 тисяч осіб з 30 країн і почали шукати генні мутації з найсильнішою зв'язком із шизофренією. Одним з кандидатів був варіант гена C4, що відповідає за вироблення білка, який відзначає патогенні мікроорганізми для подальшого знищення їх імунною системою.

Страшна недуга крокує планетою. Вчені показали, як виглядає небезпечний вірус Зіка

Під час експериментів з мишами вчені з'ясували, що посилена експресія C4 дає більш інтенсивне "підстригання" синапсів. Саме це, вважають учені, підвищує ймовірність розвитку шизофренії.

Крім того, нову гіпотезу підтверджує і факт відносно невеликої кількості синапсів у корі головного мозку у дорослих пацієнтів. Науковці припускають, що аномальна експресія C4 впливає і на імунну систему людей, які страждають від шизофренії.

Повідомляється, що нове відкриття дало медикам надію створити більш ефективні ліки для лікування і профілактики шизофренії.

Раніше повідомлялося, що вчені розробили "спермобота" для боротьби з безпліддям. Кожний п'ятий чоловік має "повільні" сперматозоїди, що знижує можливість запліднення. Винайдений мікроробот здатен пришвидшити доставку сперматозоїдів до яйцеклітини.

Аватар