Apple винайшла рекламу, від якої нікуди подітися

Новий спосіб показу реклами від Apple - коли оголошення не можна просто прибрати©
Наука та IT 17 листопада, 2009, 02:40 1883 6
Додати до обраного
Винахідники змогли "вшити" функцію показу реклами у будь-які пристрої з екранами, в тому числі аудіореклами для плеєрів.

Корпорація Apple подала заявку на патент, в якому описується новий спосіб показу реклами, призначений для будь-яких пристроїв з екранами.

Серед потенційних споживачів – користувачі мобільних телефонів, комп'ютерів, медіаплеєрів та іншої електроніки.

Нова реклама, на відміну від звичайних оголошень, які можна пропустити або перегорнути, зникатиме тільки після певних дій користувача. Винахідники "вшили" функцію показу реклами в пристрій, і на час взаємодії користувача з оголошенням на приладі відключатимуться всі інші функції.

Після перегляду реклами користувачеві доведеться натиснути на правильну кнопку або відповісти на просте питання, пов'язане з оголошенням.

Передбачена також версія системи для плеєрів - в аудіорекламі користувача попросять натиснути та ту або іншу кнопку, щоб підтвердити факт прослуховування.

Автори винаходу вважають, що він дозволить роздавати складні пристрої безкоштовно або продавати їх за значно зниженими цінами. При цьому виручку виробник отримуватиме від продажу реклами на пристрої користувача.

Читайте також:

5 сучасних технологій, які змінять світ

Загадковий планшетник від Apple відкриє нову комп'ютерну еру

Google анонсував прискорювач Інтернету

Виявлено перший комп'ютерний вірус, який заражає iPhone

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами Lenta.ru / Н.Д.
Побачили помилку - контрол+ентер
Наука та IT 17 листопада, 2009, 02:40 1883 6
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 6
Вибір редакції