Apple знову очолила список найдорожчих брендів

© Reuters
Apple продовжує залишатися унікальним брендом.

Американська корпорація Apple знову очолила список найдорожчих брендів у світі за версією журналу Forbes. Видання оцінює вартість Apple трохи більше ніж у 154 млрд доларів.

Слідом за компанією розташувалися Google (82,5 млрд доларів), Microsoft (72,5 млрд доларів), Coca-Cola (58,5 млрд доларів) і Facebook (52,6 млрд доларів). Forbes підкреслює, що Apple очолює цей список, попри відверто розчаровують фінансові показники останнього часу, в тому числі падіння виручки майже на 13%. Експерти пояснюють це зниженням темпів падіння продажів останніх версій iPhone.

Тим не менш, Apple, як зазначає американський журнал, продовжує залишатися унікальним брендом, реальних конкурентів у якого просто немає. Причому на верхній сходинці списку компанія знаходиться всі шість років, які Forbes складає свій щорічний рейтинг. Сила бренду видно саме на прикладі Apple.

Багато експертів відзначають, що останні моделі iPhone не так вже сильно відрізняються від, наприклад, смартфонів Samsung - чому дві корпорації постійно і воюють у судах, відстоюючи свою першість в тих або інших технологічних і дизайнерських рішеннях. Однак Apple як і раніше краще продається.

Читайте також: Від Apple вимагають майже три мільярди доларів за крадіжку технологій

Раніше повідомлялося, що экс-співробітник Apple розповів про несподівані нюанси роботи в компанії.

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Надрукувати Написати до редакції © За матеріалами ВВС Russian / О.К.
Побачили помилку - контрол+ентер
Всього коментарів: 0
Вибір редакції