Астрофізики розповіли про зону існування інопланетного життя

Через кілька мільярдів років Сонце знищить Меркурій і Венеру

Астрофізики з'ясували, чи можуть навколо зірок, що старіють, обертатися планети, придатні для існування живих організмів.

Як пише Лента.ru, в статті опублікованій в Astrophysical Journal говориться, що результати дослідження можуть допомогти зрозуміти, якою насправді буде доля Землі, коли Сонце перетвориться на червоного гіганта.

Учені змоделювали розташування жилих зон для зірок, які перебувають на останніх етапах свого існування, і як довго планети здатні залишатися в цих зонах. Жила зона являє собою область навколо зірки, в якій планета має рідку воду, необхідну для розвитку життя.

Повідомляється, що коли зірка старіє, вона збільшується в розмірах, стає яскравішою і гарячою, а жила зона при цьому переміщається - де раніше були лише "заморожені" світи. У Сонячній системі в зовнішніх областях розташовуються потенційно придатні для життя об'єкти: супутники Юпітера і Сатурна.

Розташування жилої зони червоного гіганта залежить від початкової маси батьківської зірки. Планети і їхні супутники можуть залишатися придатними для життя протягом дев'яти мільярдів років. Через кілька мільярдів років Сонце знищить Меркурій і Венеру, перетворить Землю і Марс на розпечені скелясті світи і почне обігрівати зовнішні планети.

За оцінками вчених, час існування розморожених планет у зоні може досягати півтора мільярда років. Пошук екзопланет поблизу червоних гігантів з використанням нових високоточних інструментів може підвищити шанси на виявлення інопланетного життя.

Раніше повідомлялося, що вчені дізналися, коли земляни зможуть вийти на контакт з інопланетним розумом.

Аватар