Астрофізики розповіли про зону існування інопланетного життя

Через кілька мільярдів років Сонце знищить Меркурій і Венеру

Астрофізики з'ясували, чи можуть навколо зірок, що старіють, обертатися планети, придатні для існування живих організмів.

Як пише Лента.ru, в статті опублікованій в Astrophysical Journal говориться, що результати дослідження можуть допомогти зрозуміти, якою насправді буде доля Землі, коли Сонце перетвориться на червоного гіганта.

Читайте також: Вчені дізналися, коли земляни зможуть вийти на контакт із інопланетним розумом

Учені змоделювали розташування жилих зон для зірок, які перебувають на останніх етапах свого існування, і як довго планети здатні залишатися в цих зонах. Жила зона являє собою область навколо зірки, в якій планета має рідку воду, необхідну для розвитку життя.

Повідомляється, що коли зірка старіє, вона збільшується в розмірах, стає яскравішою і гарячою, а жила зона при цьому переміщається - де раніше були лише "заморожені" світи. У Сонячній системі в зовнішніх областях розташовуються потенційно придатні для життя об'єкти: супутники Юпітера і Сатурна.