Астрономи відкрили найдальше небесне тіло Сонячної системи

Про можливе виявлення за межами орбіти Плутона планети Х вчені повідомили у середині січня 2016 року.

Американські астрономи Скотт Шеппард, Чедвік Трухільйо і Девід Толен відкрили найдальший відомий об'єкт Сонячної системи.

Про це повідомляє "Лента.ру".

Небесне тіло 2014 FE72 розташоване у три тисячі разів далі від Сонця, ніж Земля. Траєкторія його руху повністю лежить поза межами орбіти Нептуна — найбільш віддаленої від Сонця планети системи. Ймовірно, 2014 FE72 розташована під гравітаційним впливом небесних тіл поза Сонячною системою.

Учений зазначив, що поведінка небесних тіл на околицях Сонячної системи визначається, швидше за все, планетою Х.

Про можливе виявлення за межами орбіти Плутона планети Х учені повідомили у середині січня 2016 року. Потенційна дев'ята планета системи обертається навколо Сонця витягнутою орбітою (і похилою щодо площини орбіти Землі) з періодом в 15 тисяч років, а за фізико-хімічними властивостями нагадує Нептун.

У Сонячній системі може існувати дев’ята планета

Про це заявили вчені Каліфорнійського технологічного інституту. За попередніми розрахунками, небесне тіло знаходиться за Нептуном, а його маса, ймовірно, вдесятеро більша за масу Землі. Планету-привида ще ніхто не бачив. Однак астрономи запевняють - їм вдалося засікти незвичну гравітацію поблизу знайомих орбіт. Джерелом сили тяжіння цілком може бути нове небесне тіло.

Аватар