Астрономи знайшли планету одразу з двома сонцями

Фото: NASA

Планета обертається на відстані 450 мільйонів кілометрів від зірок.

Астрономи за допомогою телескопа "Хаббл" дізналися про існування планети, у якої два різних сонця. Зазначена екзопланета перебуває на відстані восьми тисяч світлових років у напрямку до центру нашої Галактики.

Планета обертається навколо зірок на відстані 450 мільйонів кілометрів, повідомляється на сайті NASA. Зазначається, що приблизно на такій же відстані від Сонця розташований пояс астероїдів. Своєю чергою, відстань між сонцями складає приблизно 10,5 мільйонів кілометрів.

Згідно з повідомленням, ці три об'єкти були відкриті ще в 2007 році. Їх вивчали п'ять різних груп астронавтів.

"Одне припущення полягало в тому, що схожа на Сатурн планета обертається навколо двох зірок, інше припущення – дві планети, одна з яких з масою Сатурна, а інша з масою Землі, обертаються навколо одного сонця", - пояснив астронавт NASA Девід Беннет.

Таким чином, спостереження за допомогою телескопа "Габбл" підтвердили теорію про існування планети, яка обертається навколо двох зірок.

Нагадаємо, раніше астрономи-любителі і дослідниками з декількох інститутів в США і Великобританії виявили екзопланету, в небесах якої світяться відразу чотири різні сонця. Знайдена планета віддалена від Землі на 5000 світлових років і отримала назву PH1 (Planet Hunters 1).