Більше війн, зґвалтувань і безробіття: вчені розповіли, як глобальне потепління змінює людство

© Reuters
У новому дослідженні науковці зосередилися на соціальному та економічному аспектах впливу глобального потепління на світ.

Група вчених із США дослідила, як глобальне потепління впливає на соціальне та економічне життя всього людства. Так, учені повідомили про поступове зростання боротьби за ресурси.

Результати своїх досліджень вони опублікували в американському журналі Science, повідомляє видання IFLScience.

"Разом зі спекою підвищується й рівень колективного насильства, зокрема, під час бунтів в Індії, захоплення земель в Бразилії чи громадянської війни в Сомалі, — пишуть автори дослідження. — Зв'язок між довколишніми температурами й конфліктами є прямим".

Читайте також: Вчені вважають, що глобальне потепління вперше винищило представників ссавців

На думку американських вчених, високі температури "знищать" промисловіть та сільське господарство, які здебільшого залежать від природних ресурсів. І оскільки ці дві галузі визначають розвиток економіки загалом, то від потепління постраждає увесь світ.

За словами дослідників, глобальне потепління вже погіршило стан сільського господарства. І хоча на полях постійно з'являються нові культури, вони не здатні пристосовуватися до постійних змін температури.

Так, у період між 1981 і 2002 роками зміни температур коштували всьому світові 5 мільярдів доларів щорічно, бо через них зникали культурні угіддя. Також учені припускають, що врожайність кукурудзи в США до 2100 року знизиться на 82%.

Вчені помітили ще один тривожний результат глобального потепління

ТСН. Тиждень 17 квітня, 21:13
Через танення льодовиків і перерозподіл вод на суші, змінив напрямок свого руху Північний магнітний полюс. Про це заявила Сурендра Адхікарі - одна із дослідниць НАСА. Дослідження ці ведуть уже не перший  десяток років. У що це точно виллється планеті, науковці ще не формулюють.

Що ж до економіки, то тут результати також невтішні. Наразі глобальне потепління скорочує розвиток світової економіки приблизно на 0,3% на рік. Ймовірно, до 2100 року рівень світового ВВП знизиться на 23%.

За припущенням американських дослідників, глобальне потепління суттєво впливає на стан військових конфліктів у світі. У регіонах з нестачею харчових та водних ресурсів (викликаною глобальним потеплінням зокрема), а також з несправедливим розподілом багатств, спостерігають найвищу схильність людей до сутичок.