BMW презентувала ексклюзивний електрокар на автосалоні в Женеві Наука та IT 8 березня, 02:28
На Міжнародному автосалоні у Женеві відбулася світова прем'єра BMW ActiveE, який став другим тестовим електромобілем концерну BMW Group.

На Міжнародному Женевському автосалоні 2011 відбулася світова прем'єра BMW ActiveE, система заряду акумуляторів якого максимально уніфікована. BMW ActiveE можна заряджати як від вуличного трансформатора з силою струму в 32 ампера за 5 годин так і від побутової електромережі за 10 годин.

ActiveE - перший автомобіль концерну, який поєднав просторий і комфортний салон традиційного BMW з повноцінним електродвигуном. Завдяки продуманому дизайну салону водієві і трьом пасажирам відведено стільки ж простору над головою, в ногах і в плечах, що і в стандартному купе BMW 1 серії. Залишилося трохи місця і для багажу - 200 літрів.

Таким чином, інженерам BMW фактично вдалося вирішити одне із головних завдань - зберегти баланс вільного місця в автомобілі, потужності двигуна і запасу ходу.

Новий синхронний електродвигун, встановлений у BMW ActiveE, цілком може змагатися з бензиновими. Розгін до 100 км/год у електрокара займає всього 9 секунд, а крутний момент становить 250 Нм. Максимальна швидкість обмежена електронікою і складає 145 км/год, що цілком розумно для збереження запасу ходу.

Місце двигуна, коробки передач і паливного бака у кузові займають три великі накопичувача енергії з літій-іонними батареями. Кожен модуль захищений сталевим корпусом з вбудованою рідинною системою охолодження, яка забезпечує оптимальний температурний режим роботи акумулятора.

Для забезпечення достатнього запасу ходу інженери компанії застосували у BMW ActiveE незвичайне конструкторське рішення: при відпусканні педалі газу мотор перетворюється на генератор і перетворює кінетичну енергію в електричну, заряджаючи акумулятори. Одночасно створюється гальмуючий момент, що уповільнює рух автомобіля. Завдяки такій модернізації дальність поїздки збільшується майже на 20% і складає у підсумку до 190 км.

У педалі газу є і проміжна позиція, що дозволяє автомобілю рухатися накатом і не витрачати енергію батарей. Водій може використовувати і режим ECO PRO, у якому системи опалення та кондиціонування запрограмовані на менше енергоспоживання, що також дозволяє збільшити дальність поїздки без підзарядки.

Читайте також:

81-ий Міжнародний автосалон у Женеві

BMW представила супер-родстер - "автомобіль майбутнього"

Представлено найпотужніший Jaguar в історії

Дізнавайтеся головні новини першими — підписуйтесь на наші push-сповіщення.
Обіцяємо повідомляти лише про найважливіше.

Відправити другу Написати до редакції © За матеріалами Infox.ru / ОС
Побачили помилку - контрол+ентер
Наука та IT 8 березня, 2011, 02:28 3064 2
Додати до обраного
Останні Перші Популярні Всього коментарів: 2
  • говерляндская макака говерляндская макака 8 березня, 08:49 Згоден 2 Не згоден 9 Ничего нового немцы так и не придумали!!!ганьба..ганьба...ганьба...!!мы бандерлоги самые умные самые красивые мы в комплектации своего национального шедевра автопрома СУПЕР КАРА -таврия уже давно комплектуем специальными выдвижными крючками -зацепами под названием ГОП-СТОП которые выдвигаются при определенной разгонно тормозной динамике- а именно во время остановки впереди стоящего транспортного средства на запрещающем сигнале светофора и при помощи оных дают возможность проехать нашару и с экономией более 9 секунд!!!! відповісти цитувати Дякуємоспам бандерлог бандерлог 8 березня, 10:43 Згоден 7 Не згоден 2 та не п и з д и кацап! Які крючки-зацепи? Ми в свій СУПЕР-КАР-таврию замість двигуна вкидаєм два таких як ти кацапа і даєм їм кожному по парі кросівок. Далі ти зрозумів... цитувати Дякуємоспам
Вибір редакції